W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OŚ.272.1.2012
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police,
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem
 
Police, dnia 19.12.2012 r. 
  
Burmistrz Polic 
ul. Stefana Batorego 3 
72-010 Police 
ogłasza przetarg nieograniczony 
na „Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części)”
 

 
I.ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 91 43-118-30, fax. 91 43-118-32.
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
III.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ): www.bip.police.pl
IV.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części)”:
- Część I – Stare Police i Park Staromiejski
- Część II – Nowe Police i Park Solidarności
- Część III – Nowe Police (pozostałe tereny)
- Część IV – Gmina
Zamówienie obejmuje prace ogrodnicze, prace porządkowe oraz zimowe utrzymanie terenów zieleni.
V.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na jedną lub maksymalnie na dwie części określone
w przedmiocie zamówienia.
VII.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 01.03.2013 r. do 31.12.2015 r.
VIII.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie
z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali
(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi obejmujące utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni: o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł.
b) dysponują minimum:
            - 2 ciągnikami rolniczymi,
            - 2 przyczepami ciągnikowymi,
            - 5 kosiarkami do trawy,
            - 1 pługiem do odśnieżania.
-  1 podnośnikiem koszowym
           (osobno dla obsługi każdej z części zamówienia)
c) dysponują minimum:
            - 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie  wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto staż pracy min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp.
           - 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym do ogrodnictwa jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie
w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych w terenach zieleni,
           - 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony
           właściwy kurs w tym zakresie),
           (ww. osoby powinny zostać wykazane dla obsługi każdej z części zamówienia).
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni
z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX.WADIUM:
1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2.Wadium dla każdej z części wynosi odpowiednio:
- Część I – 10 000 zł (Stare Police i Park Staromiejski)
- Część II – 10 000 zł (Nowe Police i Park Solidarności)
- Część III – 10 000 zł (Nowe Police (pozostałe tereny))
- Część IV – 8 000 zł (Gmina)
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części wówczas ma obowiązek wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wartości wadium przewidzianych dla tych części.
3.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.01.2013 r., do godziny 10:00.
X.KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%.
XI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Ofertę należy złożyć do dnia 30.01.2013 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.01.2013 r. o godz. 11:00,
w sali nr 32 w obecności Wykonawców.
XII.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII.INFORMACJA O PRZEWIDYWANIYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie prac uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy. Rozliczenie wg stawek podanych w ofercie.
 
 
 
ZMIANA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Utrzymanie zieleni
w mieście i gminie Police (w podziale na części)”.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dokonuje zmiany załącznika nr 8-I do SIWZ, jednocześnie informując, że dotychczasowy wzór umowy stanowiący załącznik nr 8-I do SIWZ traci ważność.
Pozostała treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym termin składania ofert pozostaje bez zmian.
 
 
 

Załączniki

SIWZ.doc doc, 114 kB

Powiadom znajomego