Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części) |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | OŚ.272.1.2012 |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
I.ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 91 43-118-30, fax. 91 43-118-32.
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
III.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ): www.bip.police.pl
IV.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części)”:
- Część I – Stare Police i Park Staromiejski
- Część II – Nowe Police i Park Solidarności
- Część III – Nowe Police (pozostałe tereny)
- Część IV – Gmina
Zamówienie obejmuje prace ogrodnicze, prace porządkowe oraz zimowe utrzymanie terenów zieleni.
V.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na jedną lub maksymalnie na dwie części określone
w przedmiocie zamówienia.
VII.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 01.03.2013 r. do 31.12.2015 r.
VIII.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie
z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali
(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi obejmujące utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni: o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł.
b) dysponują minimum:
- 2 ciągnikami rolniczymi,
- 2 przyczepami ciągnikowymi,
- 5 kosiarkami do trawy,
- 1 pługiem do odśnieżania.
- 1 podnośnikiem koszowym
(osobno dla obsługi każdej z części zamówienia)
c) dysponują minimum:
- 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto staż pracy min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp.
- 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym do ogrodnictwa jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie
w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych w terenach zieleni,
- 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony
właściwy kurs w tym zakresie),
(ww. osoby powinny zostać wykazane dla obsługi każdej z części zamówienia).
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni
z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX.WADIUM:
1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2.Wadium dla każdej z części wynosi odpowiednio:
- Część I – 10 000 zł (Stare Police i Park Staromiejski)
- Część II – 10 000 zł (Nowe Police i Park Solidarności)
- Część III – 10 000 zł (Nowe Police (pozostałe tereny))
- Część IV – 8 000 zł (Gmina)
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części wówczas ma obowiązek wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wartości wadium przewidzianych dla tych części.
3.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.01.2013 r., do godziny 10:00.
X.KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%.
XI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Ofertę należy złożyć do dnia 30.01.2013 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.01.2013 r. o godz. 11:00,
w sali nr 32 w obecności Wykonawców.
XII.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII.INFORMACJA O PRZEWIDYWANIYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie prac uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy. Rozliczenie wg stawek podanych w ofercie.
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik 6_1
Załącznik nr 6-3
Załącznik 6_4
Załącznik nr 7
Załącznik nr 8
Załącznik 9_1
Załącznik nr 9-2
Załącznik nr 9-3
Załącznik nr 9-4
Załącznik nr 10
Załącznik nr 11
Załącznik nr 12
Załącznik nr 13
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Załącznik 6_1
Załącznik 6_2
Załącznik 6_4
Załącznik 9_1
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w mieście i gminie Police (w podziale na części)”.