W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie rocznych przeglądów budynków wraz placami zabaw oraz przeglądów instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Policach w podziale na dwie części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 29189-2013
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.


  P R Z E T A R G  
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
USŁUGI
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


 
„Wykonanie rocznych przeglądów budynków wraz placami zabaw oraz przeglądów instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Policach w podziale na dwie części”
 
CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonanie przeglądów rocznych 195 budynków wraz z dwudziestoma (20) placami zabaw, administrowanych przez ZGKiM w Policach wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji elektronicznej (płyta CD).
CZĘŚĆ II zamówienia - „Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w 2388 lokalach mieszkalnych w  263 budynkach administrowanych przez ZGKiM w Policach”.
        
Zakres przeglądów budowlanych określony jest w art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia
7 lipca 1994r. (tj.  Dz.U z 2010r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74 poz.836).
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać 
w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.  
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną lub dwie części zamówienia.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 % 
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pani Barbara Wachowicz.


Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku;
 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
 
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów budynków, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlanej, tj. wykonali przeglądy 50 obiektów dla 1 zamawiającego, w tym przynajmniej 2 place zabaw dla 1 zamawiającego (łącznie 100 obiektów i 4 place zabaw) – dotyczy CZĘŚCI I
 
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów instalacji gazowej, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane, tj. wykonali przeglądy instalacji gazowej 500 lokali dla 1 zamawiającego (łącznie 1000 przeglądów instalacji gazowych) – dotyczy CZĘŚCI II
 
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
 
- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum:
a) 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualne zaświadczenie z właściwej Izby inżynierów budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia OC – dotyczy CZĘŚCI I
 
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie wykonywania dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych – dotyczy CZĘŚCI II.
 
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku;
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu
o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku
nr 1 do SIWZ).
 
3. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
 
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7a,7b do siwz.
 
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8a do siwz - dotyczy CZĘŚCI I
 
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8b do siwz - dotyczy CZĘŚCI II
 
3) Dowody od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 8a, 8b zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Dowodami są w przypadku zamówień na usługi  - oświadczenia wykonawcy -  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego zał. nr 9a, 9b do siwz.
 
5) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 7a,7b do siwz.
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień   budowlanych, w zakresie wykonywania dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych wpisu   do   właściwej   Izby   Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu obowiązkowego   ubezpieczenia  OC, będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana –  2 dni przed podpisaniem umowy.
 
6) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
 
- dla Części I zamówienia – 30 000 zł;
- dla Części II zamówienia – 30 000 zł.
 
7) Określenie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego zał. nr 10a, 10b do siwz.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  05.03.2013. o godz. 07.30
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 05.03.2013r. o godz. 08.00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP: 29189 -2013     

 

 

 

 


Załączniki

SIWZ.doc doc, 189 kB

Powiadom znajomego