Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | OŚ.272.2.2013 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.
„Wycinka drzew i krzewów wraz
z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police”.
I. ZAMAWIAJĄCY
: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax.: 43-11-832.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
: przetarg nieograniczony
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
: www.bip.police.pl
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. W ramach zamówienia należy wykonać prace związane z wycinką drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac związanych z wycinką drzew i krzewów wraz
z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police, w tym: prace ogrodnicze
wycinka oraz pielęgnacja drzew.
3. Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem niniejszego postępowania stanowi - Załącznik nr 2 do SIWZ
4. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach nr 19A, 19B i 19C do SIWZ, tj.:
a. Zakres i harmonogram prac na 2014 r. - Załącznik nr 19A
b. Zakres i harmonogram prac na 2015 r. - Załącznik nr 19B
c. Zakres i harmonogram prac na 2016 r. - Załącznik nr 19C
5.Bilans terenów objętych zakresem prac określają załączniki 2-9 do SIWZ tj. :
a) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem zamówienia
– Załącznik nr 2 do SIWZ
b) Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 1x w tygodniu –
Załącznik
nr 3 do SIWZ
c) Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 2 x w miesiącu –
Załącznik
nr 4 do SIWZ
d) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 6 krotnego koszenia - Załącznik nr 5 do SIWZ.
d) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 5 krotnego koszenia - Załącznik nr 6 do SIWZ.
e) Lokalizacja miejsc do cięcia skupin i żywopłotów oraz odchwaszczania -
Załącznik
nr 7 do SIWZ
.
f) Wykaz dróg gminnych oraz żywopłotów wskazanych do wygrabiania liści na terenie Gminy Police - Załącznik nr 8 do SIWZ.
V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2016 r.
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia: o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł
b) dysponują minimum:
b1) ciągnikami rolniczymi – min. 2 szt.
b2) przyczepami ciągnikowymi - min. 2 szt.
b3) podnośnikiem koszowym – minimum 18 m
b4) piłami spalinowymi – minimum 2 szt.
b5) kosiarkami spalinowymi z koszem, - min. 5 szt.
b6) kosami spalinowymi – min. 3 szt.
b7) kosiarką bijakową do poboczy – 1 szt.
b8) frezarką do pni drzew – 1 szt.
c) dysponują minimum:
c1) 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto doświadczenie min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp.
c2) 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z przedmiotem Zamówienia w tym, w pielęgnacji zieleni przydrożnej oraz wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów.
c3) 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony właściwy kurs
w tym zakresie),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie
wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
3. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania
o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. WADIUM:
1.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2 . Wadium wynosi: 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 stycznia 2014 r., do godziny 9:00.
4. Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego:
I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.
Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).
5 . Dokument wniesienia wadium winien być opisany:
„Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police”
X. KRYTERIA OCENY OFERT
: cena 100%
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
:
1.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
pok. nr 30 w terminie do 10 stycznia 2014 r. do godz. 9:00.
2
. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
po upływie terminu do wniesienia odwołania.
3 . Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 10 stycznia 2014 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII
. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i zastosowania aukcji elektronicznej.
XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających rozliczanych według stawek podanych w ofercie, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówień uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy.
XV. INFORMACJA O PRZEKAZANIU OGŁOSZENIA URZĘDOWI PUBLIKACJI UNII EUROPEJSKIEJ
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 28.11.2013 r.
SIWZ
Załacznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Polcie objętych przedmiotem zamówienia-
Załącznik nr 3 - Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 1x tydzień
Załącznik nr 4 - Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 2x na m-c
Załącznik nr 5 - Wykaz dróg gminnych przewidzianych do 6xkoszenia
Załącznik nr 6 - Wykaz dróg gminnych przewidzianych do 5xkoszenia
Załącznik nr 7 - Lokalizacja miejsc do cięcia skupin i żywopłotów oraz odchwaszczania
Załącznik nr 8 - Wykaz dróg gminnych oraz żywopłotów wskazanych do wygrabiania liści
Załącznik nr 9 - Wykaz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police
Załącznik nr 10 - wykaz osób
Załącznik nr 11 - wykaz urządzeń
Załącznik nr 12 - wykaz prac
Załącznik nr 13 - oświadczenie
Załącznik nr 14- wzór umowy
Załącznik nr 15 - oświadczenie o braku podstaw
Załacznik nr 16 - harmonogram
Załacznik nr 17- protokół
Załącznik nr 18 - kosztorys powykonawczy
Załącznik nr 19 A - Zakres prac na 2014 r
Załącznik nr 19 B - Zakres prac na 2015 r
Załącznik nr 19 C - Zakres prac na 2016 r
Załącznik nr 20 - oświadczenie o nieudzielaniu inf
Wyjaśnienia do SIWZ
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego