W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy OŚ.272.2.2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania w załączniku.

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Wycinka drzew i krzewów wraz
z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police”.

I. ZAMAWIAJĄCY : Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax.: 43-11-832.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) : www.bip.police.pl

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1. W ramach zamówienia należy wykonać prace związane z wycinką drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police.

2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac związanych z wycinką drzew i krzewów wraz
z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police, w tym: prace ogrodnicze wycinka oraz pielęgnacja drzew.

3. Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem niniejszego postępowania stanowi - Załącznik nr 2 do SIWZ

4. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach nr 19A, 19B i 19C do SIWZ, tj.:

a. Zakres i harmonogram prac na 2014 r. - Załącznik nr 19A

b. Zakres i harmonogram prac na 2015 r. - Załącznik nr 19B

c. Zakres i harmonogram prac na 2016 r. - Załącznik nr 19C

5.Bilans terenów objętych zakresem prac określają załączniki 2-9 do SIWZ tj. :

a) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem zamówienia
Załącznik nr 2 do SIWZ

b) Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 1x w tygodniu – Załącznik
nr 3 do SIWZ

c) Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 2 x w miesiącu – Załącznik
nr 4 do SIWZ

d) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 6 krotnego koszenia - Załącznik nr 5 do SIWZ.

d) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 5 krotnego koszenia - Załącznik nr 6 do SIWZ.

e) Lokalizacja miejsc do cięcia skupin i żywopłotów oraz odchwaszczania - Załącznik
nr 7 do SIWZ
.

f) Wykaz dróg gminnych oraz żywopłotów wskazanych do wygrabiania liści na terenie Gminy Police - Załącznik nr 8 do SIWZ.

V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2016 r.

VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:


1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,

2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:

a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia: o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł

b) dysponują minimum:

b1) ciągnikami rolniczymi – min. 2 szt.

b2) przyczepami ciągnikowymi - min. 2 szt.

b3) podnośnikiem koszowym – minimum 18 m

b4) piłami spalinowymi – minimum 2 szt.

b5) kosiarkami spalinowymi z koszem, - min. 5 szt.

b6) kosami spalinowymi – min. 3 szt.

b7) kosiarką bijakową do poboczy – 1 szt.

b8) frezarką do pni drzew – 1 szt.

c) dysponują minimum:

c1) 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto doświadczenie min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp.

c2) 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z przedmiotem Zamówienia w tym, w pielęgnacji zieleni przydrożnej oraz wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów.

c3) 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony właściwy kurs
w tym zakresie),

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

3. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania
o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.


IX. WADIUM:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.

2 . Wadium wynosi: 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 stycznia 2014 r., do godziny 9:00.

4. Wadium może być wnoszone:

a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego:

I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.

Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886

b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).

5 . Dokument wniesienia wadium winien być opisany:

„Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police”

X. KRYTERIA OCENY OFERT : cena 100%

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT :
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

pok. nr 30 w terminie do 10 stycznia 2014 r. do godz. 9:00.

2 . Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę
po upływie terminu do wniesienia odwołania.

3 . Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 10 stycznia 2014 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.

XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

XIII . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i zastosowania aukcji elektronicznej.

XIV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających rozliczanych według stawek podanych w ofercie, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówień uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy.

XV. INFORMACJA O PRZEKAZANIU OGŁOSZENIA URZĘDOWI PUBLIKACJI UNII EUROPEJSKIEJ

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 28.11.2013 r.


SIWZ
Załacznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Polcie objętych przedmiotem zamówienia-
Załącznik nr 3 - Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 1x tydzień
Załącznik nr 4 - Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 2x na m-c
Załącznik nr 5 - Wykaz dróg gminnych przewidzianych do 6xkoszenia
Załącznik nr 6 - Wykaz dróg gminnych przewidzianych do 5xkoszenia
Załącznik nr 7 - Lokalizacja miejsc do cięcia skupin i żywopłotów oraz odchwaszczania
Załącznik nr 8 - Wykaz dróg gminnych oraz żywopłotów wskazanych do wygrabiania liści
Załącznik nr 9 - Wykaz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police
Załącznik nr 10 - wykaz osób
Załącznik nr 11 - wykaz urządzeń
Załącznik nr 12 - wykaz prac
Załącznik nr 13 - oświadczenie
Załącznik nr 14- wzór umowy
Załącznik nr 15 - oświadczenie o braku podstaw
Załacznik nr 16 - harmonogram
Załacznik nr 17- protokół
Załącznik nr 18 - kosztorys powykonawczy
Załącznik nr 19 A - Zakres prac na 2014 r
Załącznik nr 19 B - Zakres prac na 2015 r
Załącznik nr 19 C - Zakres prac na 2016 r
Załącznik nr 20 - oświadczenie o nieudzielaniu inf

Wyjaśnienia do SIWZ





Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Załączniki

Powiadom znajomego