W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach-etap IV /rozbiórka budynków 9B1 i 9B2/
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.4.2014.1
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

na

BUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP IV / rozbiórka budynku 9B/1 i 9B/2 /

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbiórkę dwóch czterokondygnacyjnych segmentów budynku komunalnego o konstrukcji szkieletowej stalowo-żelbetowej obudowanej płytami warstwowymi PW/3A zawierającymi azbest - oznaczonych w dokumentacji projektowej (plansza rozbiórek) etapem III – segment 9B/2, etapem IV – segment 9B/1 wraz z uporządkowaniem terenu po robotach rozbiórkowych oraz zbiórką, transportem i utylizacją odpadów socjalno-bytowych (meble, odzież, inne niesklasyfikowane odpady) w ilości około 100 mp.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 30 czerwiec 2014 rok.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wytwarzanie odpadów azbestowych,

- posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem rozbiórkę budynku o konstrukcji szkieletowej, składającego się z elementów zawierających azbest, o kubaturze co najmniej 1 000 m3,

- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada wymagane uprawnienia oraz osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie zabezpieczenia i usuwania wyrobów zawierających azbest posiadają wymagane przeszkolenie,

- sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

6.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:

- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał).

- Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji – aktualna decyzja administracyjna zezwalająca na wytwarzanie odpadów azbestowych,

- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie dotyczy co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem rozbiórkę budynku o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest, o kubaturze co najmniej 1 000 m3.

- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – dotyczy osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie zabezpieczenia i usuwania wyrobów zawierających azbest.

6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokumenty, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - w przypadku, gdy w realizacji części zamówienia będą brały udział inne podmioty to Wykonawca zobowiązany do oferty dołączyć oświadczenia w/w podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi wykazać każdy z Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenia muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników,

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.3. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

6.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.

7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).

8. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.

9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 14.03.2014 r. do godz. 930.

10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego.

14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.02.2014 r.

SIWZ

Architektura-projekt zagospodarowania:

Bankowa - opis projekt zagosp.I-VI

Inf.dot. BIOZ Bankowa zagosp

Rys nr 1 Plansza podstawowa

Rys nr 2 -plansza koord

Rys nr 3 -plansza wymiarowa

Rys nr 5-III -Bankowa rozbiórki

Rys nr 5-IV -Bankowa rozbiórki

Dokumentacja archiwalna:

dok. arch. 1dok. arch. 2dok. arch. 3dok. arch. 4dok. arch. 5dok. arch. 6dok. arch. 7dok. arch. 8Ekspertyza

Inwentaryzacja budowlana:

Opis techniczny - inwentaryzacja budowlana

Rys nr 1 - plan sytuacyjny - budynek 9A i 9B

Rys nr 9 - rzut parteru budynku 9B (cz.9B-1 i 9B-2)

Rys nr 10 - rzut kondygnacji powtarzalnej budynku 9B

Rys nr 12- elewacja B budynku 9B

Rys nr 13- elewacja C budynku 9B

Rys nr 14 - elewacja D budynku 9B

Przedmiar robót:

Instalacje sanitarne - roboty demontażowe

Roboty rozbiórkowe - Etap III

Roboty rozbiórkowe - Etap IV

STWiORB:

ST - zagospodarowanie terenu - część ogólna

ST - zagospodarowanie terenu - część szczegółowa

Wyjaśnienia Zamawiającego z dn.06.04.2014r.

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia



Załączniki

Ekspertyza.pdf pdf, 3.14 MB

Powiadom znajomego