W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWĘ BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP III /budynek B, C i D/.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7020.6.2011.1
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie wyboru najlepszej oferty w załączeniu pod ogłoszeniem


Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
BUDOWĘ BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP III /budynek B, C i D/.
 
1.         Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.         Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach oznaczonych w dokumentacji projektowej symbolami B, C i D, obejmująca następujący zakres robót:
2.1.     rozbiórka istniejących budynków o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest, oznaczonych w dokumentacji projektowej (zagospodarowanie terenu) etapem II – segment 11BU i 11B, etapem VI – segment 9A i etapem V – łącznik wraz z częścią 9AU ,
2.2.     budowa budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „B”:
-            budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza; 
-            dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 553,20 m2, powierzchnia użytkowa – 1 762,29 m2, kubatura – 7 434,85 m3,
-            budynek o dwóch klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi; 
-            elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską; 
-            na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 7 lokali usługowych o łącznej powierzchni 382,70 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny, 
-            na pozostałych kondygnacjach znajduje się 21 lokali mieszkalnych (2 lokale trzypokojowe, 16 lokali dwupokojowych, 3 lokale jednopokojowe) o łącznej powierzchni użytkowej 1 026,67 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie,
2.3.     budowa budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „C”: 
-            budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza,
-            dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 970,80 m2, powierzchnia użytkowa – 2 661,74 m2, kubatura – 10 832,10 m3 (w ramach przedmiotowego zamówienia: powierzchnia zabudowy - 970,80 m2, powierzchnia użytkowa – 2 661,74 m2, kubatura – 10 832,10 m3)
-            budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi (w ramach przedmiotowego zamówienia dwie klatki schodowe),
-            elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską,
-            na parterze budynku oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 9 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 703,05 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny (w ramach przedmiotowego zamówienia 8 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 434,60 m2), 
-            na pozostałych kondygnacjach całego budynku znajduje się 30 lokali mieszkalnych (29 lokali dwupokojowych, 1 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 466,61 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie (w ramach przedmiotowego zamówienia 20 lokali mieszkalnych, w tym 20 lokali dwupokojowych)
2.4.     budowa budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „D”: 
-            budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza,
-            dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 765,45 m2, powierzchnia użytkowa – 1 733,94 m2, kubatura – 9 703,00 m3,
-            budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi,
-            elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską,
-            na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 10 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 613,62 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny, 
-            na pozostałych kondygnacjach znajduje się 30 lokali mieszkalnych (29 lokali dwupokojowych, 3 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 432,89 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie
2.5.     przebudowa kolidującej infrastruktury elektroenergetycznej oznaczonej w dokumentacji projektowej etapem II,
2.6.     budowa przyłączy wodno-kanalizacyjnych,
2.7.     budowa przyłączy cieplnych,
2.8.     budowa oświetlenia zewnętrznego,
2.9.     zagospodarowanie przynależnych do budynków terenów oznaczonych w dokumentacji projektowej etapem II, V i VI (bez placu zabaw).
3.         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.         Wymagany termin wykonania zamówienia – do 30 czerwca 2014 r., w tym budowa budynków mieszkalno-usługowych oznaczonych w dokumentacji projektowej symbolami „B” i „D” oraz część do dylatacji budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „C” w terminie do dnia 31 sierpnia 2013 roku.
5.         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-            posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące budowę, co najmniej dwóch budynków mieszkalnych (mieszkalno-usługowych) wielorodzinnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 700 m2 każdy,  
-            dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
-            sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1 500 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1      W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
-            oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
-            wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
-            wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
-            oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-            informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
-            opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów.
6.2      W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
-            oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz)
-            aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 
-            aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
-            aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-            aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 408 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-            aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6.3      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.         Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 500 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).
8.         Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.
9.         Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 16.01.2012 r. do godz. 11:30.
10.      Okres związania ofertą wynosi 60 dni.
11.      Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.      Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.      Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego obejmującego następujący zakres robót:
13.1 rozbiórka istniejących budynków o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest, oznaczonych w dokumentacji projektowej (plansza rozbiórek) etapem III – segment 9B1 i etapem IV – segment 9B2,
13.2 budowa budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „A2”:
-               budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza;
-               dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 603,61 m2, powierzchnia użytkowa – 1 791,18 m2, kubatura – 7 748,18 m3,
-               budynek o dwóch klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi;
-               elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską;
-               na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 7 lokali usługowych o łącznej powierzchni 394,24 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny,
-               na pozostałych kondygnacjach znajduje się 21 lokali mieszkalnych (20 lokali dwupokojowych, 1 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 046,64 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie,
13.3    budowa przyłączy wodno-kanalizacyjnych,
13.4    budowa przyłącza cieplnego,
13.5    budowa oświetlenia zewnętrznego,
13.6 zagospodarowanie przynależnych do budynku terenów oznaczonych w dokumentacji projektowej (zagospodarowanie terenu) etapem IV i etap VI (tylko plac zabaw).
14.      Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 06.12.2011 r.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Ogłoszenie-Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej
Dokumentacja archiwalna
STWiORB 1
STWiORB 2
Dokumentacja Projektowa - 1
Dokumentacja Projektowa - 2
Dokumentacja Projektowa - 3
Dokumentacja Projektowa - 4
Dokumentacja Projektowa - 5
Dokumentacja Projektowa - 6
Dokumentacja Projektowa - 7
Dokumentacja Projektowa - 8
Dokumentacja Projektowa - 9
Dokumentacja Projektowa - 10
Dokumentacja Projektowa - 11
Dokumentacja Projektowa - 12
Dokumentacja Projektowa - 13
Dokumentacja Projektowa - 14
Dokumentacja Projektowa - 15
Dokumentacja Projektowa - 16
Dokumentacja Projektowa - 17
Dokumentacja Projektowa - 18
Dokumentacja Projektowa - 19
Dokumentacja Projektowa - 20
Dokumentacja Projektowa - 21
Dokumentacja Projektowa - 22
Dokumentacja Projektowa - 23
Dokumentacja Projektowa - 24
Dokumentacja Projektowa - 25
Dokumentacja Projektowa - 26
Dokumentacja Projektowa - 27
Dokumentacja Projektowa - 28
Dokumentacja Projektowa - 29
Dokumentacja Projektowa - 30
Dokumentacja Projektowa - 31
Dokumentacja Projektowa - 32
Dokumentacja Projektowa - 33
Dokumentacja Projektowa - 34
Dokumentacja Projektowa - 35
Dokumentacja Projektowa - 36
Dokumentacja Projektowa - 37
Dokumentacja Projektowa - 38
Dokumentacja Projektowa - 39
Dokumentacja Projektowa - 40
Dokumentacja Projektowa - 41
Dokumentacja Projektowa - 42
Dokumentacja Projektowa - 43
Dokumentacja Projektowa - 44
Dokumentacja Projektowa - 45
Dokumentacja Projektowa - 46
Dokumentacja Projektowa - 47
Dokumentacja Projektowa - 48
Dokumentacja Projektowa - 49
Dokumentacja Projektowa - 50
Dokumentacja Projektowa - 51
Dokumentacja Projektowa - 52
Dokumentacja Projektowa - 53
Dokumentacja Projektowa - 54
Dokumentacja Projektowa - 55
Dokumentacja Projektowa - 56
Dokumentacja Projektowa - 57
Dokumentacja Projektowa - 58
Dokumentacja Projektowa - 59
Dokumentacja Projektowa - 60
Dokumentacja Projektowa - 61
Dokumentacja Projektowa - 62
Dokumentacja Projektowa - 63
Dokumentacja Projektowa - 64
Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 14.12.2011 r.
Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 20.12.2011 r.
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik 9

Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 22.12.2011 wraz z załącznikami 1-4


Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 30.12.2011 r.

Informacja Zamawiającego z dn. 05.01.2012 r. o zmianie ogłoszenia
Załącznik - zmiana ogłoszenia-Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej

Ogłoszenie wyboru ofert

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego