W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Kontrole okresowe (roczne i pięcioletnie) stanu technicznego obiektów budowlanych, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na cztery części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 15865-2014
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul.Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.

  P R Z E T A R G
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, www.zgkim.police.pl
                    Tel. 91- 43-11-351, 695395408,  fax 91-317-50-37, 
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
USŁUGI

 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
 
„Kontrole okresowe (roczne i pięcioletnie) stanu technicznego obiektów budowlanych, administrowanych przez ZGKiM w Policach,
w podziale na cztery części”

  
CZĘŚĆ I zamówienia - Kontrole okresowe (pięcioletnie z rozszerzeniem rocznym) stanu technicznego 198. budynków wspólnot mieszkaniowych, z 16. placami zabaw wraz z kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach (z Kartą lokalu w 2098. lokalach mieszkalnych),  administrowanych przez ZGKiM w Policach oraz z dokumentacją fotograficzną w wersji elektronicznej (płyta CD).

CZĘŚĆ II zamówienia - „Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych (z Kartą lokalu),  w 99. budynkach gminnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach”.

CZĘŚĆ III zamówienia - „Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego instalacji gazowej w 2348. lokalach mieszkalnych w  258. budynkach administrowanych przez ZGKiM w Policach”.

CZĘŚĆ IV zamówienia - „Kontrole okresowe (pięcioletnie) stanu technicznego instalacji elektrycznej w 515. lokalach mieszkalnych i 49. lokalach użytkowych w 82. budynkach, administrowanych przez ZGKiM w Policach”.
 
1. Zakres kontroli okresowych (rocznych i pięcioletnich) stanu technicznego obiektów budowlanych, określony jest w art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74 poz.836).

- Kontrole okresowe (pięcioletnie z rozszerzeniem rocznym) - w zakresie określonym w art.62
ust.1 pkt 1 lit. a) oraz art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) z oraz §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (tj. Dz.U.1999 Nr 74 poz.836). Norma PN-EN 1176-1 do 7 (dotyczy placów zabaw).

- Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego instalacji gazowych - w zakresie określonym
w ustawie Prawo budowlane z  dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c),  z wyłączeniem przewodów kominowych.
 
- Kontrole okresowe (pięcioletnie) stanu technicznego instalacji elektrycznych - w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z  dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) art.62 ust.1 pkt 1 lit.c), z wyłączeniem przewodów kominowych.

- Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych - w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z  dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) art.62 ust.1 pkt 1 lit.c), z wyłączeniem instalacji gazowych.

2. Wykaz budynków wspólnotowych wraz z placami zabaw, w których należy dokonać kontroli okresowych stanu technicznego (pięcioletnich z rozszerzeniem rocznym), stanowią załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ.

3. Wykaz budynków gminnych, w których należy dokonać kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego przewodów kominowych, stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

4. „Karta lokalu” – stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
6. Wykazy budynków gminnych i wspólnotowych, w których należy dokonać kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego instalacji gazowych, stanowią załączniki nr 5a,5b do niniejszej SIWZ.

5. Wykaz budynków gminnych i wspólnot mieszkaniowych, w których należy dokonać kontroli okresowych (pięcioletnich) stanu technicznego instalacji elektrycznych, stanowią załączniki nr 6
do niniejszej SIWZ.

6. Wzory protokołów z kontroli okresowych (rocznych i pięcioletnich)-stanowią załączniki nr 7a,7b,7c,7d, 7e do niniejszej SIWZ.

7.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
8.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9.   Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną dwie, trzy lub cztery części zamówienia.

11.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pani Barbara Wachowicz.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:
 
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.
 
Termin wykonania zamówienia:
 
Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy
do 31.05.2014r.
 
 
 
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 10a,10b,10c,10d do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 14a do siwz - dotyczy CZĘŚCI I
 
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
2 głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 14b do siwz - dotyczy CZĘŚCI II
 
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
2 głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 14c do siwz - dotyczy CZĘŚCI III
 
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
2 głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 14d do siwz - dotyczy CZĘŚCI IV
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
 
3) Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 14a, 14b, 14c, 14d zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dowodami są w przypadku zamówień na usługi  - oświadczenia wykonawcy -  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 11a,11b,11c,11d do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
Kserokopie odpowiednich  uprawnień budowlanych, wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia  OC, będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana -  2 dni przed podpisaniem umowy.
 
5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
- dla Części I zamówienia  –   80 000  zł;
- dla Części II zamówienia  –  30 000  zł;
- dla Części III zamówienia –  30 000  zł;
- dla Części IV zamówienia –  30 000  zł
 

W przypadku składania oferty na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dwóch, trzech lub czterech różnych polis na każdą część zamówienia odrębnie lub jednej polisy opiewającej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż łączna suma wartości polis dla poszczególnych części zamówienia dla których zastała złożona oferta.
 
6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  - wg wzoru stanowiącego zał. nr 15a, 15b, 15c, 15d do siwz.
 
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego
:
1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ).
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 16a,16b,16c,16d do siwz wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.   
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
 
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego zał. nr 13a,13b,13c,13d do siwz.
 
2. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego zał. nr 12a,12b,12c,12d do siwz.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (p. 312)
 

Termin składania ofert upływa w dniu 06.02.2014r. o godz. 09.30
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM przy ul. Bankowej 18, 72-010 Police, pok. 301 w dniu  06.02.2014 r. o godz. 10.00
 

 
Nr ogłoszenia w BZP: 15865 - 2014

































Załączniki

Powiadom znajomego