W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2014-2016
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy FN.271.1.5.2013.MO
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej wyrażonej w zł równowartości kwoty 200.000 Euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.

Gmina Police z siedzibą w Policach, ul. Stefana Batorego 3,

reprezentowana przez Władysława Diakuna - Burmistrza Polic

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej wyrażonej w złotych kwoty

200.000 Euro na:

UBEZPIECZENIE GMINY POLICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, POMOCNICZYMI ORAZ OCHOTNICZYMI STRAŻAMI POŻARNYMI Z WŁĄCZENIEM UBEZPIECZENIA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM NA LATA 2014-2016

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .

2. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2014-2016, obejmujące 2 części:

I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE POZA KOMUNIKACYJNYMI

1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem
i wykonywanymi zadaniami; kod wg CPV: 66516000-0,

2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM; kod wg CPV: 66516000-0,

3) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; kod wg CPV: 66515400-7,

4) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM; kod wg CPV: 66515400-7,

5) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji; kod wg CPV: 66515000-3,

6) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM; kod wg CPV: 66515000-3,

7) ubezpieczenie szyb od stłuczenia; kod wg CPV: 66515000-3,

8) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,

9) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,

10) ubezpieczenie maszyn od szkód elektrycznych; kod wg CPV: 66515000-3,

11) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów; kod wg CPV: 66512100-3,

12) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków; kod wg CPV: 66512100-3,

13) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków zgodnie z wymogami ustawy
o ochronie przeciwpożarowej; kod wg CPV: 66512100-3,

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE

14) ubezpieczenia komunikacyjne: OC, NNW, AC (KR), ASS, kod wg CPV: 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3.

3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących poszczególne zadania. Wykonawcy mogą składać ofertę obejmującą jedną część bądź obie części

4. Wymagany termin wykonania zamówienia:

I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:

Ubezpieczenia majątkowe poza komunikacyjnymi: 01.01.2014r. – 31.12.2016r.

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:

Ubezpieczenia komunikacyjne: 01.01.2014r. – 30.12.2017r. (terminy dla poszczególnych pojazdów mieszczą się w tym okresie).

Terminy dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń podane są w SIWZ.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy,

2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. dotyczące:

a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6. Do oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca musi wykazać, iż:

1) w zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 950) w zakresie nie mniejszym niż przedmiotu zamówienia – dotyczy I i II części zamówienia;

2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:

- wykonał co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było ubezpieczenie mienia (przy czym łączna suma ubezpieczenia mienia musi wynosić nie mniej niż 100 mln zł) oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności, – dotyczy I części zamówienia;

- wykonał co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było ubezpieczenie komunikacyjne OC, NNW, AC grupy pojazdów (co najmniej 20 pojazdów) – dotyczy II części zamówienia;

3) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tych warunków – dotyczy I i II części zamówienia;

4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.):

· posiada na dzień 31 grudnia 2012r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%,

· posiada na dzień 31 grudnia 2012r. pokrycie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100%.

– dotyczy I i II części zamówienia

Ocena spełniania powyższych wymagań nastąpi poprzez szczegółową analizę dokumentów
i oświadczeń złożonych przez wykonawców, zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:

a) w przypadku złożenia oferty na wszystkie części: 20.000,00 zł.;

b) w przypadku złożenia na poszczególne części:

- I część zamówienia: 3.000,00 zł

- II część zamówienia: 17.000,00 zł

8. Kryteria oceny ofert:

100% - cena oferty obejmującej wszystkie ryzyka za cały okres realizacji zamówienia (po uwzględnieniu wszystkich upustów).

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uważana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów z punktu widzenia wszystkich kryteriów oceny ofert.

9. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 (sekretariat) do dnia 29.11.2013r. do godz. 1200.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.11.2013r. o godz. 1215 w sali nr 32 Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3.

11. Termin związania ofertą – 60 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i zastosowania aukcji elektronicznej.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia lub zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania tego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy – ubezpieczycielowi, zgodnie z warunkami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy Prawo zamówień publicznych – do 5% wartości zamówienia.

14. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 16.10.2013r.Zmiana ogłoszenia dot. punktu 9 i 10 i została przekazana do publikacji w dniu 21.11.2013r.

Police dnia 16.10.2013r.

Burmistrz Polic

Władysław Diakun

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zal._2.1.formularz_cenowy_KR,_R,D_2013
Zal._2.2.formularz_cenowy_pojazdy_2013
Zalacznik A szkodowosc
Zalacznik_B_ogien 2013
Zalacznik_C.1_szczegolowy_wykaz_budynkow_i_budowli
Zalacznik_C_Wykaz_budynkow_wraz_z_opisem_2013
Zalacznik_D_kradziez_2013
Zalacznik_E_elektronika_2013
Zalacznik_F_WYKAZ_POJAZDOW_2013
Odpowiedzi na zapytania dotyczące SIWZ
Załączniki do pytania

SIWZ - wyjasnienia_2 - II postępowanie
Załacznik do wyjaśnień 2
Odpowiedź (wykaz) na pytanie 25 dotyczące SIWZ
Odpowiedź na pytania wykonawców z 20,21 listopada 2013r.
Odpowiedź na pytania wykonawców z 21 listopada 2013r.

zawiadomienie o wybraniu najkorzystaniejszej oferty

Załączniki

Powiadom znajomego