W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na POGOTOWIE LOKATORSKIE, konserwacja domofonów
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 397200-2011
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze ofert zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem przetargu

Police, dnia 25.11.2011 

P R Z E T A R G

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na roboty :


            I.  Wykonywanie robót związanych z usuwaniem awarii 
w zasobach zarządzanych i administrowanych przez  Zamawiającego 
                 w ramach POGOTOWIA LOKATORSKIEGO
 
            II. Konserwacja i usuwanie awarii domofonów w budynkach
administrowanych przez ZGKiM w Policach
 
w okresie od 01.01.2012  do 31.12.2015 r.


 
-         Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
-         Upoważnione do udzielania informacji są:  Krystyna Szydelska,  Barbara Wachowicz.
 
-         Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium  w wysokości:

Zadanie I – pogotowie lokatorskie   700 zł  (SIEDEMSET zł).  Zadanie II – konserwacja domofonów   400 zł  (CZTERYSTA zł).  

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie I lub II, lub na oba zadania.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.   
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-    spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)         posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu latach wykonali co najmniej 2 zamówienia dla 2 zamawiających w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia :
Zadanie I - pogotowie lokatorskie, usuwanie awarii lub konserwacja obiektów, roboty elektryczne, instalacyjne - minimum 50 obiektów, w tym dla jednego zamawiającego min. 20 obiektów, potwierdzone referencjami od minimum 2 zamawiających.
            Zadanie II - konserwacja domofonów w okresie minimum 1 roku kalendarzowego dla minimum 2 zamawiających (min. 20 obiektów dla jednego zamawiającego), potwierdzona referencjami od min. 2 zamawiających.
 
2)         dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
      -    posiadający całodobową służbę z telefonem kontaktowym (dla zadania I),
      - dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu pracowników i materiałów (dla zadania I),
- zatrudniający co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne „E” wyd. przez SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku eksploatacji (dla zadania I i II) i minimum jednego pracownika do robót  sanitarnych (dla zadania I).
 
3)         znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum:
- 100.000 zł (dla zadania I)
-   20.000 zł (dla zadania II).
 
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu  12 grudnia 2011. o godz. 9,30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 12 grudnia 2011. o godz. 10,00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP 397200 -2011.         


 


 

Załączniki

Powiadom znajomego