W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych (publicznych) oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OŚ.272.1.2011
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych (publicznych) oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police”.

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, 
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax.: 43-11-832.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.police.pl

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. W ramach zamówienia należy wykonać prace związane z wycinką drzew i krzewów  wraz
z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych (publicznych) oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac związanych z wycinką drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych (publicznych) oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police, w tym: prace ogrodnicze wycinka oraz pielęgnacja drzew.
3. Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem niniejszego postępowania stanowi - Załącznik nr 2 do SIWZ
4. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach do SIWZ, tj.:
4a) Wykaz terenów wskazanych do bieżącego utrzymywania czystości – Załącznik nr 3 do SIWZ.
4b) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police  przewidzianych do 6 krotnego  koszenia  - Załącznik nr 4 do SIWZ.
4c) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 4 krotnego koszenia - Załącznik nr 5 do SIWZ.
4d) Lokalizacja miejsc do cięcia żywopłotów oraz odchwaszczania - Załącznik nr 6 do SIWZ.
4e) Wykaz dróg gminnych oraz żywopłotów  wskazanych do wygrabiania liści na terenie Gminy Police - Załącznik nr 7 do SIWZ.

V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2013 r.

VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia: o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł
b) dysponują minimum:
b1) 2 ciągnikami rolniczymi,
b2) 2 przyczepami ciągnikowymi,
b3) podnośnikiem koszowym – minimum 18 m,
b4) piłami spalinowymi – minimum 4 szt.,
b5) 5 kosiarkami spalinowymi z koszem,
b6) 3 kosami spalinowymi,
b7) 1 kosiarką bijakową do poboczy,
b8) frezarką do pni drzew.
c) dysponują minimum:
c1) 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto doświadczenie min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp.  
c2) 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z przedmiotem Zamówienia w tym, w pielęgnacji zieleni przydrożnej oraz wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów. 
c3)  1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony właściwy kurs w tym zakresie),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
Ad.1. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, tj. obejmującej w swym zakresie pielęgnację zieleni  przydrożnej oraz wycinkę drzew i krzewów.
Ad.2-4. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII).
Warunki określone w dziale VII będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty
w jednym egzemplarzu.
3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
4. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1-4 zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

IX. WADIUM:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2. Wadium wynosi: 20.400 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy czterysta złotych).
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2011 r., do godziny 9:00.
4. Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego:
I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.
Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).
5. Dokument wniesienia wadium winien być opisany:
„Wycinka drzew i krzewów  wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych (publicznych) oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police”

X. KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
     pok. nr 30 w terminie do dnia 30 marca 2011 r. do godz. 9:00.
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
3. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 30 marca 2011 r. o godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.

XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

XIII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających rozliczanych według stawek podanych w ofercie, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówień uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia



















wybór ofert
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
OGŁOSZENIE DODATKOWYCH INFORMACJI, INFORMACJE O NIEKOMPLETNEJ PROCEDURZE LUB SPROSTOWANIE

Załączniki

SIWZ.doc doc, 164 kB

Powiadom znajomego