W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Wdrożenie zintegrowanych systemów dziedzinowych oraz niezbędnej infrastruktury w Urzędzie Miejskim i jednostek Gminy Police do świadczenia e-usług publicznych wraz z migracją danych i szkoleniami - ZSMP
Status zamówienia
rozstrzygnięte
Nr sprawy
OR.272.1.2020
Zamawiający
Gmina Police
Tryb zamówienia
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Dostawy
cena
powyżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu.
Informacja: W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (8.11.b) poprawiono termin, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert z 06.02.2020 na 06.03.2020 roku.
Informacja: W załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający dokonał zmiany polegającej na dopuszczeniu możliwości zdalnej prezentacji oferowanego oprogramowania.