W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja budynków mieszkalnych wspólnot mieszkaniowych przy ulicy Bohaterów Westerplatte 21, ulicy Nowopol 1, ulicy Nowopol 8, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 147199-2012
Zamawiający ZGKiM, ul.Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze ofert w załączeniu pod ogłoszeniem.

                                                                                        Police, dnia  06.07.2012r. 
 
  P R Z E T A R G  


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


 
„Termomodernizacja budynków mieszkalnych wspólnot mieszkaniowych  przy ulicy Bohaterów Westerplatte 21, ulicy Nowopol 1, ulicy  Nowopol 8, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części”
 
CZĘŚĆ I zamówienia - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej  przy ulicy Bohaterów Westerplatte 21, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”
 
CZĘŚĆ II zamówienia - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Nowopol 1, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”
 
CZĘŚĆ III zamówienia - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Nowopol 8, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”


 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektami architektoniczno-budowlanymi opracowanymi przez  Pracownię Projektową „Milo-7” Miłosz Stachera, stanowiącymi załącznik nr 11a, 11b, 11c do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 3a,3b,3c do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2a, 2b,2c do niniejszej SIWZ.


Wysokość  wymaganego  wadium:  

- dla  CZĘŚĆI  I : 4500 zł  (słownie: cztery tysiące pięćset zł, 00/100);

- dla  CZĘŚĆI  II : 3 000 zł  (słownie: trzy tysiące zł, 00/100);

- dla  CZĘŚĆI  III : 3 500 zł  (słownie: trzy tysiące pięćset zł, 00/100);  
 
Termin wykonania zamówienia:
 
CZĘŚĆ I – od dnia podpisania umowy do  15.09.2012r.
CZĘŚĆ II – od dnia podpisania umowy do  15.09.2012r.
CZĘŚĆ III – od dnia podpisania umowy do  15.09.2012r.
 
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak.


 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:


- nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6 do siwz.
 
-  Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali  termomodernizację 2 budynków o powierzchni docieplonej min. 400m2 (łącznie 800m2), potwierdzone referencjami,
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych   (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie minimum 2 termomodernizacji budynków o powierzchni docieplonej min. 400m2 (łącznie 800m2), - wg zał. nr 7a, 7b,7c do siwz,
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających)  potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b,7c do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8a, 8b, 8c do siwz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia OC (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- Wykaz  i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, 8c do siwz, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 400 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie termomodernizacji  budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9a, 9b,9c do siwz.  
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000 zł - dotyczy CZĘŚCI  I,
b) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł - dotyczy CZĘŚCI  II,
c) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł - dotyczy CZĘŚCI  III,
     
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 150.000 zł;
b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł.
c) dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  23.07.2012r. o godz. 09.30.


Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 23.07.2012r. o godz. 10.00


Nr ogłoszenia w BZP 147199.-2012

 

 


Załączniki

SIWZ.doc doc, 176 kB

Powiadom znajomego