Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Termomodernizacja budynków mieszkalnych wspólnot mieszkaniowych przy ulicy Bohaterów Westerplatte 21, ulicy Nowopol 1, ulicy Nowopol 8, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 147199-2012 |
Zamawiający | ZGKiM, ul.Bankowa 18, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, dnia 06.07.2012r.
P R Z E T A R G
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
NA ROBOTY BUDOWLANE
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Termomodernizacja budynków mieszkalnych wspólnot mieszkaniowych przy ulicy Bohaterów Westerplatte 21, ulicy Nowopol 1, ulicy Nowopol 8, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części”
CZĘŚĆ I zamówienia - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Bohaterów Westerplatte 21, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”
CZĘŚĆ II zamówienia - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Nowopol 1, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”
CZĘŚĆ III zamówienia - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Nowopol 8, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektami architektoniczno-budowlanymi opracowanymi przez Pracownię Projektową „Milo-7” Miłosz Stachera, stanowiącymi załącznik nr 11a, 11b, 11c do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 3a,3b,3c do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2a, 2b,2c do niniejszej SIWZ.
Wysokość wymaganego wadium:
- dla CZĘŚĆI I : 4500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI II : 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI III : 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł, 00/100);
Termin wykonania zamówienia:
CZĘŚĆ I – od dnia podpisania umowy do 15.09.2012r.
CZĘŚĆ II – od dnia podpisania umowy do 15.09.2012r.
CZĘŚĆ III – od dnia podpisania umowy do 15.09.2012r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6 do siwz.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali termomodernizację 2 budynków o powierzchni docieplonej min. 400m2 (łącznie 800m2), potwierdzone referencjami,
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie minimum 2 termomodernizacji budynków o powierzchni docieplonej min. 400m2 (łącznie 800m2), - wg zał. nr 7a, 7b,7c do siwz,
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b,7c do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8a, 8b, 8c do siwz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia OC (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, 8c do siwz, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 400 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie termomodernizacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9a, 9b,9c do siwz.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000 zł - dotyczy CZĘŚCI I,
b) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł - dotyczy CZĘŚCI II,
c) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł - dotyczy CZĘŚCI III,
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 150.000 zł;
b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł.
c) dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.07.2012r. o godz. 09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 23.07.2012r. o godz. 10.00
Nr ogłoszenia w BZP 147199.-2012