W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na KOMPLEKSOWE OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY TRANSGRANICZNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I SPORTÓW WODNYCH W TRZEBIEŻY
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7071.4.2011.PP-1
Zamawiający BURMISTRZ POLIC ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

BURMISTRZ POLIC ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP

na

KOMPLEKSOWE OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY TRANSGRANICZNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I SPORTÓW WODNYCH W TRZEBIEŻY 
Przedsięwzięcie realizowane z projektu „Transgraniczna rozbudowa infrastruktury turystycznej sportów wodnych oraz wspólna promocja imprez kulturalnych i sportów wodnych w Uniwersyteckim Mieście Hanzeatyckim Greifswald i w Trzebieży” współfinansowane jest przez Unię Europejską                      z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach programu INTERREG IV A – program operacyjny celu 3 „Europejska Współpraca Terytorialna” – „Współpraca Transgraniczna” Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia i Rzeczpospolitej Polskiej
(Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013
 
1.     Prowadzący postępowanie:  Urząd Miejski w Policach - Wydział Techniczno-Inwestycyjny
       (ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel:  091 43 118 63, fax:  091 43 118 71)
2.         Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .
3.         Przedmiotem zamówienia jest dokumentacja projektowa przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa transgranicznej infrastruktury turystycznej i sportów wodnych w Trzebieży” polegającego na zagospodarowaniu terenów (o powierzchni około 4 ha), położonych wzdłuż linii brzegowej Zalewu Szczecińskiego, poprzez wykonanie promenady spacerowej, pomostów rekreacyjnych i cumowniczych, placów zabaw i terenów zielonych wraz z elementami małej architektury oraz infrastrukturą towarzyszącą. Zakres zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami realizowanymi na jej podstawie.
4.         Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
5.         Wspólny słownik zamówień (CPV): 71420000-8, 71320000-7, 71247000-1.
6.         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7.         Dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 30 września 2012 roku.
Nadzór autorski nad realizacją przedsięwzięcia sprawowany będzie do czasu odbioru końcowego przedmiotu nadzoru, a w przypadku stwierdzenia wad do dnia podpisania protokołu stwierdzającego ich usunięcie, jednak nie dłużej niż do 31.12.2013 roku.
8.         Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł (pięć tysięcy zł).
9.         Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, a w szczególności dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dokumentację projektową zagospodarowania terenu, w zakresie zieleni, komunikacji i małej architektury, dot. obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 10 tys. m2.
11.      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
12.      W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy dostarczą oświadczenia i dokumenty:
–      Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
–      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
–      Wykaz usług projektowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
–      Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie.
–      Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
–      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
–       Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13.      O ocenie oferty w 100 % zadecyduje cena oferty.
14.      Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami:
1)   Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: opóźnienia w uzyskaniu decyzji administracyjnych z przyczyn niezależnych od wykonawcy; w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP; w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, wywołanego przez czynniki zewnętrzne; w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia).
2)   Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za prace wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
3)   Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nieznane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.
15.      Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój  nr 30 (sekretariat) do dnia 10.02.2012 roku do godz. 10.30.
16.      Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
17.      Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
18.      Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
19.      Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 25.01.2012 roku.
 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

zał.1 Formularz oferty
zał.2 Ośw.dot.warunków udziału
zał.3 Ośw.dot.uprawnień
zał.4 Wykaz usług
zał.5 Zobow.dot.doświadczenia
zał.6 Ośw.dot.wykluczenia
zał.7 Koncepcja-opis
zał.7 Koncepcja-rys.1A
zał.7 Koncepcja-rys.2A
zał.7 Koncepcja-widok1
zał.7 Koncepcja-widok2
zał.7 Koncepcja-widok3
zał.7 Koncepcja-widok4
zał.7 Koncepcja-widok5
zał.7 Koncepcja-widok6
zał.7 Koncepcja-widok7
zał.7 Koncepcja-widok8
zał.7 Koncepcja-widok9 
zał.8 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
Wyjaśnienia zamawiającego z dnia 03.02.2012 
 

Wybór ofert
 

Załączniki

Powiadom znajomego