GKM.271.3.2015 - UWAGA! ULEGŁ ZMIANIE TERMIN SKŁADANIA OFERT Z DNIA 17.04.2015r. NA 28.04.2015r. (Szczegóły w załączniku: Odpowiedzi zestaw nr 4 - poniżej ogłoszenia)
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m. Przęsocin |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM.271.3.2015 - UWAGA! ULEGŁ ZMIANIE TERMIN SKŁADANIA OFERT Z DNIA 17.04.2015r. NA 28.04.2015r. (Szczegóły w załączniku: Odpowiedzi zestaw nr 4 - poniżej ogłoszenia) |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Sekretariat Urzędu Miejskiego pok.30 |
Rozstrzygnięcie zamieszczono pod ogłoszeniem o zamówieniu.
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN”
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m Przęsocin, zgodnie z dokumentacją projektową : Modernizacja ul. Kościelnej w Przęsocinie Gmina Police opracowanej przez Projektowanie Dróg i Zieleni Barbara Lasota, Szczecin ul. Batalionów Chłopskich 34/49 obejmujące roboty budowlane związane z :
1. |
Ustawieniem krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony) |
mb. |
482 |
2. |
Oczyszczeniem nawierzchni ulicy przed spryskaniem emulsja asfaltową |
m2 |
1790 |
3. |
Spryskaniem nawierzchni emulsją asfaltową |
m2 |
1790 |
4. |
Ułożeniem warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza - wiążąca |
m2 |
1790 |
5. |
Ułożeniem siatki z włókna szklanego powlekanego polimeroasfaltem |
m2 |
1790 |
6. |
Spryskaniem nawierzchni emulsją asfaltową |
m2 |
1790 |
7. |
Ułożeniem warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm |
m2 |
1790 |
8. |
Ustawieniem studni kanalizacji deszczowej Ø1000 wraz z pokrywą betonową i wykopem |
szt |
1 |
9. |
Ułożeniem rurociągu PCV Ø160 w wykopie w gruncie kat. III-IV |
mb |
10 |
10. |
Ustawieniem studzienek wpustów ulicznych Ø500 wraz z kratkami ściekowymi z polimerobetonu i wykopem |
szt. |
2 |
11 |
Uszczelnieniem emulsją asfaltową styku nawierzchni jezdni z krawężnikiem |
mb |
482 |
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.
Ponadto zamawiający informuje że z robót wskazanych w dokumentacji projektowej należy wykonać roboty wskazane w powyższym przedmiarze robót.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi nie mniej niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 30 czerwca 2015 roku.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na ułożeniu nakładki asfaltowej o powierzchni min. 1800 m2. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
2). posiadane ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
IX. Wadium.
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.:
1/ pieniądzu,
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem „Wadium przetargowe – Ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m. Przęsocin”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
X. Kryteria oceny ofert:
Cena - 90 pkt
KC = CN/COB x max liczba punktów w ocenianej pozycji
KC - max liczba punktów w ocenianej pozycji
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów w kryterium cena będzie składową punktów z poszczególnych pozycji jaką może uzyskać Wykonawca – 90 pkt.
Okres gwarancji - 10 pkt
Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”:
okres gwarancji badanej oferty
----------------------------------------- x 10 pkt
okres gwarancji najdłuższy
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „gwarancja” zostanie mu policzony okres 60 miesięcy jako maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium okres gwarancji wynosi – 10 pkt.
Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów za poszczególne kryteria.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy PZP.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 28 kwietnia 2015 roku do godz. 1000 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 28 kwietnia 2015 roku o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.04.2015r.