W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto Police, w podziale na dwie części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 46325-2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.


   P R Z E T A R G  


Gmina Police
72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
Tel. 91-4311830, fax 91-4311832
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto Police, w podziale na dwie części”
 

CZĘŚĆ I zamówienia - „Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz
z remontem klatki schodowej oraz robotami towarzyszącymi w Policach przy ul. Grunwaldzkiej 24”
 
CZĘŚĆ II zamówienia - „Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz
z wymianą instalacji elektrycznej, remontem klatki schodowej oraz robotami towarzyszącymi w Policach przy ul. Polnej 3.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektami architektoniczno-budowlanymi opracowanymi przez  Pracownię Projektową „Milo-7” Miłosz Stachera z czerwca 2011r., stanowiącymi załączniki nr 16a,16b do siwz, schematem instalacji elektrycznej, stanowiącym załącznik 17b do siwz z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1a,3.1b, 3.2b, 3.3a, 3.3b do siwz oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki nr 2a,2b do niniejszej SIWZ.
 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną  lub  dwie części zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dialogu technicznego.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.

Wysokość wymaganego wadium:

- dla CZĘŚCI I - 3.300 zł (słownie: trzy tysiące trzysta zł, 00/100);

- dla CŻĘŚCI II - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100).


 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8a,8b do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 12a do siwz - dotyczy CZĘŚCI I
 
- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 12b do siwz - dotyczy CZĘŚCI II
 
3. Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty opisane w wykazie wg zał. nr 12a, 12b zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
4. Kwalifikacje techniczne wykonawcy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 13a, 13b do siwz.
 
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 9a,9b do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień budowlanych, wpisu do   właściwej   Izby   Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia  OC oraz kserokopie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie kontrolno-pomiarowym, będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana -  2 dni przed podpisaniem umowy.
 
6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:

- dla Części I zamówienia – 100 000 zł;
- dla Części II zamówienia – 100 000 zł;
 
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dwóch różnych polis na każdą część zamówienia odrębnie lub jednej polisy opiewającej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż łączna suma wartości polis dla poszczególnych części zamówienia dla których zastała złożona oferta.
 
7. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego zał. nr 15a,15b do siwz.
 
 
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:

1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ).
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 14a,14b do siwz wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.    
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
 
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację  o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej– wg wzoru stanowiącego zał. nr 11a,11b do siwz.
 
2. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego zał. nr 10a,10b do siwz.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim, ul. Stefana Batorego 3, sekretariat (p. 30)
 
Termin składania ofert upływa w dniu 11.04.2013. o godz. 07.30
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Bankowej 18, 72-010 Police, pok. 201 w dniu  11.04.2013r. o godz. 08.00
 
 
Nr ogłoszenia w BZP: 46325 -2013   





   

Załączniki

SIWZ.doc doc, 262 kB

Powiadom znajomego