W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Eksploatacja szaletów publicznych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 371992-2011
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 193.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została, jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Police, dnia 9.11.2011 


 
P R Z E T A R G

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na usługi:


    I.    Eksploatacja 2 szaletów miejskich z obsługą personalną.         

 II. Obsługa 12 kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police oraz 2-4 kabin na plaży w sezonie letnim.

w okresie 48 miesięcy, tj. od 1.01.2012 do 31.12.2015
 
CPV 90.91.30.00-0


 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Upoważnione do udzielania informacji są:  Krystyna Szydelska,  Halina Trojanowska.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
w wysokości:  Zadanie I  - 4.000 zł  (CZTERY TYSIĄCE zł) , Zadanie II - 1.500 zł  (JEDEN TYSIĄC PIĘĆSET zł).


Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie I lub II, lub na oba zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia zamówień uzupełniających w przypadku, gdy wg faktycznych potrzeb zmianie ulegnie ilość kabin wc.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.   
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-    spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)         posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
      - którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 2 zamówienia w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia (obsługa szaletów, ew. sprzątanie lub       dozorowanie obiektów publicznych, wywóz nieczystości), potwierdzone referencjami.
 
2)         dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
            - którzy do obsługi szaletów stacjonarnych dysponują minimum 3 pracownikami,
- którzy do obsługi szaletów wolnostojących dysponują minimum 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do obsługi samochodu asenizacyjnego,
-  którzy do obsługi szaletów wolnostojących dysponują samochodem asenizacyjnym.
 
3)         znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
 
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu  25 listopada 2011. o godz. 9,30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 25.11.2011. o godz. 10,00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP  371992 -2011.         
 
 
 
 

 
 

Załączniki

Powiadom znajomego