W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont i wyposażenie 5 domków letniskowych w Gminnym Centrum Edukacji i Rekreacji w Trzebieży. Domki letniskowe nr 6 , 7 , 8 , 9 , 10
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 213760 - 2011
Zamawiający OSiR Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 4.845.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostało jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Police, dnia 22.07.2011


P R Z E T A R G

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Policach

 72-010 Police, ul. Siedlecka 2b, www.osir.zpl.pl
     Tel. 91-317 54 79, fax 91-317 54 79, e-mail: osir@police.pl
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na roboty budowlane:
 
Remont i wyposażenie 5 domków letniskowych
w Gminnym Centrum Edukacji i Rekreacji w Trzebieży
Domki letniskowe  nr 6 , 7 , 8 , 9 , 10

        
 
-      Wymagany termin wykonania robót:  do 30.04.2012 r.
-        Wymagana gwarancja na roboty: 36 miesięcy.
-        Wymagana gwarancja na elementy wyposażenia: 24 miesiące.


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.osir.zpl.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie OSiR Police, biuro OSiR (1 piętro).
 
Upoważnieni do udzielania informacji są:  Stanisław Nazar, Dagmara Wojciechowska.
 

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium: 
- 7.800 zł  (SIEDEM TYSIĘCY OSIEMSET zł)
.  


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,
-  spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)        posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
         
2)        posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
-którzy w okresie ostatnich pięciu lat wykonali remont min. 2 obiektów  z wykonaniem robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla minimum 2 zamawiających i przedstawią referencje od min. 2 zamawiających,
-którzy zrealizowali min. jedną dostawę sprzętu/artykułów gospodarstwa domowego/mebli o wartości co najmniej 30 000 zł brutto w ramach jednej umowy,         
3)        dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
           -dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą    posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności     konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz osobą posiadającą  świadectwo kwalifikacyjne „E” wyd. przez SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku eksploatacji, 
           - dysponujący min. 1 samochodem ciężarowym do przewozu materiałów i betoniarką,
- którzy siłami własnymi wykonają co najmniej 50% wartości zamówienia.
 
4)        znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
     -posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
         
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.


Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie OSiR w Policach, ul. Siedlecka 2b, biuro OSiR (1 piętro)
  Termin składania ofert upływa w dniu  08 sierpnia 2011 o godz. 9,30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie OSiR w Policach, biuro OSiR
(1 piętro) w dniu 08 sierpnia 2011 o godz. 10,00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP   213760 - 2011.         
 
 
 

       

            

 

Załączniki

Powiadom znajomego