W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Korekta koron drzew rosnących wzdłuż pasów drogowych wybranych ulic w Policach (roboty wraz z nadzorem)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na zadanie pn. „Korekta koron drzew rosnących wzdłuż  pasów drogowych wybranych ulic w Policach  (roboty wraz z nadzorem)”.

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax.: 43-11-832.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.police.pl
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
W ramach zamówienia należy wykonać prace związane z korektą koron drzew rosnących wzdłuż  pasów drogowych wybranych ulic w Policach (roboty wraz z nadzorem).
Zamówienie obejmuje następujący zakres prac:
1)Formowanie koron drzew poprzez wykonanie właściwych cięć formujących.
2)Redukcja koron drzew dla utrzymania normatywnej skrajni drogowej poprzez wykonanie właściwych cięć.
3)Cięcia techniczne, sanitarne, korygujące  - redukcja koron; ochrona znajdujących się
w pobliżu urządzeń oraz obiektów; usunięcie posuszu oraz odrostów poprzez wykonanie cięć sanitarnych i korygujących.
4)Zabezpieczenie ran, oczyszczanie i zabezpieczanie ubytków drzew.
5)Dosypanie urodzajnej ziemi na wypłyconych korzeniach.
6)Uporządkowanie terenu z gałęzi i innych pozostałości po wykonanych pracach.
7)Cięcia powinny uwzględniać cechy poszczególnych gatunków drzew tj. sposób wzrostu, rozgałęzienie i zagęszczenie gałęzi, konstrukcję korony.
8)Montaż i demontaż podpór/obudów.
9)Zamówienie nie obejmuje usuwania drzew wskazanych do usunięcia.
Określony w niniejszym zamówieniu zakres cięć drzew przyulicznych obejmuje przede wszystkim cięcia sanitarne, techniczne, formujące (u drzew młodocianych) i rzadko cięcia korygujące.
V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 08.11.2010 r. do 15.12.2010 r.
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia: o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł
b) dysponują minimum:
b1) 2 ciągnikami rolniczymi,
b2) 2 przyczepami ciągnikowymi,
b3) rębakiem do gałęzi,
b4) podnośnikiem koszowym – minimum 18 m,
b5) piłami spalinowymi – minimum 4 szt.
c) dysponują minimum:
    c1) 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto doświadczenie min. 3 lata w wykonywaniu prac polegających na pielęgnacji drzew oraz ukończony właściwy kurs w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew.
    c2) 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych m.in. w koronach drzew.   
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
Ad.1. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, tj. obejmującej w swym zakresie pielęgnację drzew przydrożnych.
Ad.2-4. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII).
Warunki określone w dziale VII będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty
w jednym egzemplarzu.
3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
4. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1-4 zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

IX. WADIUM:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2. Wadium wynosi: 3.600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.10.2010 r., do godziny 9:00.
4. Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego:
I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.
Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).
5. Dokument wniesienia wadium winien być opisany:
„Korekta koron drzew rosnących wzdłuż  pasów drogowych wybranych ulic w Policach  (roboty wraz z nadzorem)”
X. KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
     pok. nr 30 w terminie do dnia 22.10.2010 r. do godz. 9:00.
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
3. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 22.10.2010 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załacznik nr 1 - oferta
Załącznik nr 2 - wykaz osób
Załącznik nr 3 - wykaz urzadzeń.doc
Załacznik nr 4 - wykaz prac
Załącznik nr 5 - oświadczenie
Załacznik nr 6 - Zakres prac (zestawienie zbiorcze prac)
Załacznik nr 6A - Zakres prac (podsumowane zestawienie zbiorcze prac)
Komplet załączników 7-18AB
Załącznik nr 19 - oświadczenie o nieudzielaniu inf
Załącznik nr 20 - umowa
Załącznik nr 21 - protokół końcowy odbioru prac
Załącznik nr 22 - przedmiar robót
Załącznik nr 23 - oświadczenie o braku podstaw

Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 20.10.2010

Ogłoszenie o wyborze oferty

Informacja o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ.doc doc, 153 kB

Powiadom znajomego