W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Utrzymanie zieleni w mieście Police (Nowe Police - pozostałe tereny
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostało jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na:
 „Utrzymanie zieleni w mieście Police (Nowe Police - pozostałe tereny)"


I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax: 43-11-832.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.police.pl
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: "Utrzymanie zieleni w mieście Police (Nowe Police - pozostałe tereny)", w tym:
- utrzymanie czystości na terenach zieleni
- gracowanie chodników, ścieżek, nawierzchni utwardzonych
- zamiatanie chodników, ścieżek, nawierzchni utwardzonych
- usuwanie śniegu z chodników, ścieżek, nawierzchni utwardzonych
- koszenie trawników z zagrabieniem, zebraniem i wywozem trawy oraz jej unieszkodliwianiem
- wygrabienie liści z trawników i żywopłotów
- cięcia skupin krzewów i pojedynczych krzewów
- cięcie formujące żywopłotów
- odchwaszczanie żywopłotów.
2. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 6 do SIWZ
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 16.08.2010 r. do 31.12.2012 r.
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali
(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi obejmujące utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni: o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł.
b) dysponują minimum:
- 2 ciągnikiem rolniczym,
- 2 przyczepą ciągnikową,
- 5 kosiarkami do trawy,
- 1 pługiem do odśnieżania.
c) dysponują minimum:
- 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie  wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto staż pracy min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp.
- 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym do ogrodnictwa jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych w terenach zieleni,
- 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony właściwy kurs w tym zakresie),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) posiadają zezwolenie Burmistrza Polic zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
Ad. 1.Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, tj. obejmującej w swym zakresie pielęgnację, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości,
Ad. 2-4. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VI),
Ad. 5. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy załączą kserokopię zezwolenia wydanego przez Burmistrza Polic na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Warunek określony w ust.1 pkt 2 lit. b i c, w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony, jeśli Wykonawca złoży dokumenty stanowiące załącznik nr  3 i 4 do SIWZ.
3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
4. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wskazanych w ust. 1 pkt 1-5 zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. WADIUM:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2. Wadium :
- 3 900 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych).
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.08.2010 r. do godziny 10:00.
X. KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w 03.08.2010 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 03.08.2010 r.
o godz.11:00 , w sali nr 32 w obecności Wykonawców.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

XIII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie prac uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy. Rozliczenie wg stawek podanych w ofercie.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia













Ogloszenie o wyborze oferty

Informacja o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ.doc doc, 123 kB

Powiadom znajomego