W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa ulicy Piaskowej w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze oferty została w dniu 11.03.2010 umieszczona pod ogłoszeniem o przetargu

Burmistrz  Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach  Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na

PRZEBUDOWA  ULICY  PIASKOWEJ  W  POLICACH

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie  internetowej : www.police.pl.
2. Przedmiotem  zamówienia jest przebudowa ulicy Piaskowej w Policach , obejmująca  roboty budowlane związane z :
a/ rozbiórką istniejących nawierzchni: z masy bitumicznej, z płyt żelbetowych,
   z płyt chodnikowych, z kostki betonowej, z betonu,
b/ budową drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
c/ budową parkingów z kostki brukowej betonowej, 
d/ budową zatok autobusowych z kostki kamiennej,
e/ budową chodników z kostki brukowej betonowej ,
f/ budową nowych studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi,
g/ wymianą wpustów ulicznych na istniejących studzienkach,
h/ wymianą włazów na studzienkach kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
i/ odtworzeniem i uzupełnieniem oznakowania pionowego i poziomego bezpieczeństwa ruchu.
   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i  
   specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru , będących załącznikami do SIWZ.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia  - do dnia 30 września 2010 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
·   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·   posiadają wiedzę i doświadczenia tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie  co najmniej dwóch dróg o nawierzchni
mineralno-asfaltowej, każda o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2 (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·   dysponują wykwalifikowanym personelem  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalnościach : drogowej i  instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia / nie spełnia.
6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,- zł  złożone w  formie  określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na rachunek  Gminy Police nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez   I/O PKO BP S.A. w  Szczecinie, z oznaczeniem „Wadium przetargowe – Przebudowa ulicy Piaskowej w Policach”.
7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
8.  Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  05.03. 2010 r. do godz. 10.30.
9.  Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu  zakupów.
11. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  elektronicznej.
12. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  18.02.2010 r.

SIWZ

Specyfikacja techniczna

Projekt Wykonawczy
Projekt Wykonawczy Rys 1
Projekt Wykonawczy Rys 2
Projekt Wykonawczy Rys 3.1
Projekt Wykonawczy Rys 3.2
Projekt Wykonawczy Rys 4
Projekt Wykonawczy Rys 5
Projekt Wykonawczy Rys 6
Projekt Wykonawczy Rys 7

Organizacja ruchu
Organizacja ruchu Rys 1
Organizacja ruchu Rys 2.1
Organizacja ruchu Rys 2.2

Przedmiar robót

Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 25.02.2010 r
Załącznik do Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 25.02.2010 r

Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 01.03.2010
Odpowiedzi nr 2 Zamawiającego z dnia 01.03.2010.doc

Informacja o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na roboty dodatkowe

Załączniki

D6.pdf pdf, 100 kB
D5.pdf pdf, 119 kB
D4.pdf pdf, 155 kB
D2.pdf pdf, 311 kB
D1.pdf pdf, 169 kB

Powiadom znajomego