TI.7013.10.2014.15.RB
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej w Tanowie filia w Pilchowie - etap II |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.10.2014.15.RB |
Zamawiający | BURMISTRZ POLIC |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urzęd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30,sekretariat |
Ogłoszenie o wyborze oferty
BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 91 43 118 30, fax: 91 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W TANOWIE FILIA W PILCHOWIE – ETAP II
1. Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny, (ul. Bankowa 18, 72-010 Police, tel: 91 43 118 61, fax: 91 43 118 71)
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego – www.bip.police.pl.
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w Tanowie Filia w Pilchowie - etap II. Zakres prac obejmuje budowę:
a/ boiska wielofunkcyjnego wym. 32,1 x 19,65 m o nawierzchni z trawy syntetycznej krótkiej,
b/ ogrodzenia wraz z piłkochwytami o wys. 6 m, c/ piłkochwytów o wys. 4 m, d/ bieżni dwutorowej wym. 2 x 1,22 x 30 m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej,
e/ zeskoczni 2,80 x 7,00 m, f/ nowego ogrodzenia, g/ likwidacji istniejących i budowę nowych ciągów pieszych, h/ przebudowę pieszojezdni na długości ok. 15 m,
i/ przebudowy istniejących schodów zewnętrznych, zlokalizowanych przy wyjściu z szatni i z pomieszczenia gospodarczego.
Ponadto w ramach etapu II należy wykonać:
a/ zagospodarowanie terenu zielonego - nasadzenia i przesadzenia istniejącej zieleni średniej i 2 szt. drzew,
b/ elementy małej architektury – ławki, tablice, stojaki na rowery, itp.,,
c/ wyposażenie dodatkowe - bramki aluminiowe do piłki nożnej, kosze do koszykówki (z regulacją wysokości) – 2 kpl. siatka do siatkówki i słupki aluminiowe o profilu owalnym z regulacją wysokości zawieszenia siatki i naciągiem śrubowym – 1kpl.,
d/ zabezpieczenie wnęk okiennych 13 okien w siatki ochronne.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 452122211, 452332221, 773100006.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 PLN.
9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na budowie co najmniej jednego boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. min. 600 m2 ,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadają wymagane uprawnienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.
2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oryginał dokumentu).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).
12. O ocenie oferty w 90 % zadecyduje cena oferty i w 10% okres gwarancji i rękojmi.
13. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych na wniosek Zamawiającego,
b) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, wywołanego przez czynniki zewnętrzne,
c) warunki pogodowe mające wpływ na technologię robót budowlanych,
d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia).
2) Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.
3) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
4) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
5) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.
14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30,sekretariat, do dn. 06.08.2015 roku do godz. 10:30.
15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.07.2015 roku.