W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Docieplenie dachów na budynkach Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.7.2015
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Informacja o rozstrzygnięciu znajduje się w załączniku.

 
 

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30,

faks 91/431 18 32,

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

 

Docieplenie dachów na budynkach Szkoły Podstawowej nr 8

w Policach.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i hydromodernizacji

stropodachów budynków A2, B, C Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach o łącznej

powierzchni 1 517,69 m2.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych

4. Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 15 czerwca 2015 r.

5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki

a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b. posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedną robotę dekarską obejmującą docieplenie i hydroizolację dachów o łącznej powierzchni ok. 1000 m2, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych,

c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez

Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków

udziału w postępowaniu;

b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie

kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda

spełnia / nie spełnia.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 80%
                                                        okres rękojmi – 20%

8. Wadium w wysokości 16 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

9. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,

72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 27.02.2015 r. do godz. 930.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2015 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim

w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,

zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na

podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.

15. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 12.02.2015 r.

Specyfikacje techniczne

Przedmiar

Rys.1

Rys.2

Rys.3

Rys.4

Rys.5

Rys.6

Rys.7

Rys.8

OPI-arch-SP8


SIWZ
zalaczniki do SIWZ
Zalaczniki do SIWZ w formie edytowalnej

informacja o zmianie ogloszenia

OPIS do ogłoszenia

Wyjaśnienia zamawiającego z dnia 16.02.2015
Zmiana ogłoszenia
Wyjaśnienia nr2
Rys.16
Plan sytuacyjny-zakres inwestycji
Wyjaśnienia zamawiającego z dn.24.02.2015 r.
SIWZ
Informacja Zamawiającego

SIWZ (281kB)
Załącznik do SIWZ (235kB)
Ogłoszenie o wyborze oferty (369kB)


Załączniki

A2.pdf pdf, 572 kB
A3.pdf pdf, 463 kB
A4.pdf pdf, 497 kB
A9.pdf pdf, 1.5 MB
A10.pdf pdf, 1.2 MB
A11.pdf pdf, 1.23 MB
A17.pdf pdf, 125 kB
A18.pdf pdf, 130 kB
SIWZ.pdf pdf, 543 kB
OPIS.pdf pdf, 356 kB
A16 .pdf pdf, 123 kB
SIWZ.pdf pdf, 160 kB
III._pdf _pdf, 28 kB

Powiadom znajomego