W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na dwie części
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 43767-2013
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w Części I oraz zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w Części II - w załączeniu pod ogłoszeniem.


  P R Z E T A R G  
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA USŁUGI
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na dwie części

CZĘŚĆ I - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych - w REJONIE I
CZĘŚĆ II -
Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych - w REJONIE II
 
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1.  Usługi stałe:

a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c  ustawy Prawo budowlane i rozdziałem V i VI ust. 1-5 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług (raz w roku),  polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku.
b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz rozdział VI ust. 6 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług.
2. Usługi zlecone- wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług).
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru usług, stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej siwz.       
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać  na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać 
w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.  
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną lub dwie części zamówienia.

Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pani Barbara Wachowicz.
 
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
 
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 11a, 11b do siwz
 
2. Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 11a, 11b zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Dowodami są w przypadku zamówień na usługi - oświadczenia wykonawcy -  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego zał. nr 12a, 12b do siwz.
 
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8a, 8b do siwz.
 
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9a, 9b do siwz
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana –  2 dni przed podpisaniem umowy.
 
6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
 
- dla Części I zamówienia -  40 000 zł;
- dla Części II zamówienia - 40 000 zł.
 
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dwóch różnych polis na każdą część zamówienia odrębnie lub jednej polisy opiewającej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż łączna suma wartości polis dla poszczególnych części zamówienia dla których zastała złożona oferta.
 
7. Określenie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego zał. nr 13a,13b do siwz.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
 
8. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację  o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej– wg wzoru stanowiącego zał. nr 14a,14b do siwz.
 
9. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
– wg wzoru stanowiącego zał. nr 10a,10b do siwz.
10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18, pokój nr 312. 
 
Termin składania ofert upływa w dniu  03.04.2013. o godz. 09.30
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 03.04.2013r. o godz. 10.00.
 
Nr ogłoszenia w BZP: 43767 -2013      

 

 


 

Załączniki

SIWZ.doc doc, 230 kB

Powiadom znajomego