W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA WIADUKTU W UL. PIOTRA I PAWŁA W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.7.2012
Zamawiający Burmistrz Policul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

UNIA EUROPEJSKA
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Województwo Zachodniopomorskie
 
 
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określoną w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
 
 PRZEBUDOWA WIADUKTU W UL. PIOTRA I PAWŁA W POLICACH


1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.        Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu ul. Piotra i Pawła w Policach: w km 0+040 nad torami kolejowymi, na odcinku drogi gminnej, wraz z przebudową dojazdów i budową oświetlenia ulicznego.
Zamówienie obejmuje wykonanie, z wyłączeniem na obiekcie ruchu pojazdów i pieszych,   
a pod obiektem przy trwającym ruchu pojazdów szynowych, rozbiórki wiaduktu    o długości 74 m oraz budowy w miejsce rozebranego, nowego obiektu z ustrojem   nośnym płytowym wykonanym „na mokro” o długości ok. 69 m.
Z zakresem robót  przebudowy wiaduktu związane jest:
-       wykonanie masywnych przyczółków posadowionych bezpośrednio,
-       wykonanie filarów z częściowym wykorzystaniem;
-       wykonanie ustroju nośnego typu płytowego wykonanego „na mokro”;
-       umocnienie stożków przyczółkowych;
-       wykonanie i montaż wyposażenia na obiekcie.;
-       wykonanie przebudowy dojazdów o długości około 62 m;
-       wykonanie oświetlenia ulicznego wraz z wszelkim wyposażeniem.
3.         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.         Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31 października 2013 roku.
5.   W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w  
   postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie:
-       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-       posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub wzmocnieniu obiektów mostowych  o długości min. 50 m w ciągu drogi minimum klasy Z,
-       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, mostowej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
-       sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej   1 000 000 złotych, słownie: jeden milion złotych, (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6.            Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1         W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
-           oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
-           wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
-           wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
-           oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-           informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
-           opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów.
6.2         W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
-           oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz)
-           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 
-           aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
-           aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.3         Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.             Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 150 000 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).
8.             Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.
9.             Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 05.03.2013 r. do godz. 11:30.
10.         Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.         Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.         Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.         Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego.
14.         Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.02.2013 r.
15.         Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.

SIWZ

Dokumentacja projektowa cz.1

Dokumentacja projektowa cz.2

Dokumentacja projektowa-BM branża mostowa

Dokumentacja projektowa-Ekspertyza

Specyfikacje techniczne

Wyjaśnienie Zamawiającego z dn.22.02.2013 r.

Wyjaśnienie Zamawiającego z dn.26.02.2013 r.

Wyjaśnienie Zamawiającego z dn.01.03.2013 r.

Informacji o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie zamówienia o robotach dodatkowych


Załączniki

SIWZ .pdf pdf, 848 kB

Powiadom znajomego