W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych w OSP Tanowo w ramach efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
zawiadomienie o unieważnieniu w załączniku pod ogłoszeniem

Burmistrz  Polic

 ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32, prowadzący postępowanie Urząd Miejski w Policach Wydział Spraw Obywatelskich na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
 
Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych w OSP Tanowo
w ramach efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.
 
1.      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach www.police.pl .    
2.  Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
     Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych.
 
      Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach,
      ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (I p.) w terminie do 01.10.2012r. do godz. 09:30
3.      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.
4.      Terminy wykonania zamówienia wymagane przez Zamawiającego 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
5.      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 01.10.2012  r. o godz. 1000 w pok. nr 32 (I p.)  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach,  ul. Stefana Batorego 3, w obecności wykonawców.
6.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.   Wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ.
8.   Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza
       powierzyć podwykonawcom.
9.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie „spełnia, nie spełnia”. Nie
       spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
10. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 
§   cena oferty – 100 %
11. Okres związania z ofertą: 60 dni od terminu składania ofert.
12.  Nie pobiera się wadium.
13.  Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu
      zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
       elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
16. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 14.09.2012 r.
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ w podpunktach
   SST - Spis SST-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP Tanowo
   SST-1.0.1 - Roboty rozbiórkowe-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP T
   SST-1.0.2 - Stolarka oknienna i drzwiowa-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowy
   SST-1.0.3 - Obróbki blacharskie-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP
   ST- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP Tanowo
   ST-1.0.0 - Wymagania ogólne-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP Tano

ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Załączniki

SIWZ.docx docx, 34 kB

Powiadom znajomego