Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Termomodernizacja budynków Grunwaldzka 5 i Grunwaldzka 7 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM 3 - 185248/2012 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro |
Termin składania ofert |
rozstrzygnięcie
Informacja oo wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie I, unieważnieniu przetargu na zadanie II zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem przetargu
Police, dnia 2.06.2012
P R Z E T A R G
Gmina Police
72-010 Police, ul. Stefana Batorego , www.police.pl
Tel. 91-4311830, fax 91-4311832, e-mail: sekretariat@ug.police.pl
Wydział prowadzący zamówienie GKM
ogłasza II przetarg
nieograniczony
na roboty budowlane:
o wartości
zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8, tj. o wartości powyżej 14.000
euro i poniżej 5.000.000 euro
Termomodernizacja budynków i remont klatek schodowych
w Policach, przy ul. Grunwaldzkiej 5 i Grunwaldzkiej 7
Zadanie I. Termomodernizacja budynku i remont klatki schodowej
w Policach, ul. Grunwaldzka 5:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.
Zadanie II. Termomodernizacja budynku i remont klatki schodowej
w Policach, ul. Grunwaldzka 7:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.
Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-7,
45.43.12.00-9, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.11.12.20-6.
Wymagany termin wykonania robót: od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, pok. 202.
Upoważniony do udzielania informacji jest P. Sebastian Staszkiewicz.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
Zadanie I - Grunwaldzka 5 - 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset zł)
Zadanie II - Grunwaldzka 7 - 2.000 zł (dwa tysiące zł)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany termin wykonania robót: od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, pok. 202.
Upoważniony do udzielania informacji jest P. Sebastian Staszkiewicz.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
Zadanie I - Grunwaldzka 5 - 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset zł)
Zadanie II - Grunwaldzka 7 - 2.000 zł (dwa tysiące zł)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca może
złożyć ofertę częściową na jedno zadanie lub na dwa zadania.
Każde zadanie, tj. zadanie I i zadanie II stanowi osobne zamówienie.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
Każde zadanie, tj. zadanie I i zadanie II stanowi osobne zamówienie.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 3 i 4:
3. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji co najmniej 2 budynków - wg zał. nr 7.
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
3) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5, 6 i 7:
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 .
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 8 i 9:
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości złożonej oferty wykonawcy brutto.
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę
zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (pok. nr 30) Urzędu Miejskiego
w Policach przy ul. Stefana Batorego 3.
- Termin składania ofert upływa w dniu 18 czerwca 2012 o godz. 9,00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej na II piętrze w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach w dniu 18 czerwca 2012 o godz. 10,00.
Nr ogłoszenia w BZP 185248 - 2012.
- Termin składania ofert upływa w dniu 18 czerwca 2012 o godz. 9,00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej na II piętrze w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach w dniu 18 czerwca 2012 o godz. 10,00.
Nr ogłoszenia w BZP 185248 - 2012.