W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Postawienie 13 szt pieców i przestawienie 13 szt pieców kaflowych, wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 103017-2012
Zamawiający ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

                                                                                        Police, dnia  09.05.2012r.  
 

 
                                          P R Z E T A R G  


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
 
      „Postawienie 13 szt i przestawienie 13  szt  pieców  kaflowych wraz z
robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych, administrowanych
przez ZGKiM w Policach”
 


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zduńskich - zgodnie z wykazami pieców kaflowych do postawienia i przestawienia, stanowiącymi załączniki nr  2a, 2b do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 4a, 4b do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.


Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2012 r.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:

2.000 zł  (słownie: dwa tysiące zł, 00/100) 


Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak.


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 


- nie podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 7 do siwz.
 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali co najmniej 20 pieców kaflowych dla 2 różnych zamawiających (łącznie 40 pieców kaflowych), potwierdzone referencjami,
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie co najmniej 20 pieców kaflowych dla 2 różnych zamawiających  (łącznie 40 pieców kaflowych) - wg zał. nr 8 do siwz,
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty zduńskie opisane w wykazie wg zał. nr 8 do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz określające zakres wykonanych lub wykonywanych prac,
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle zduńskim, zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1989r. o rzemiośle (t.j. Dz.U. z 2002. nr 112 poz. 979),
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle zduńskim - wg zał. nr 9 do siwz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 
- Wykaz  i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 9 do siwz, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 10 do siwz.  
 
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł,
     
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 20.000 zł).
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  25.05.2012r. o godz. 09.30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 25.05.2012r. o godz. 10.00.
 
 
Nr ogłoszenia w BZP 103017 -2012

 

 


 

Załączniki

Powiadom znajomego