W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Zamenhofa 1-1a-1b, Bankowej 6a-6b wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 48573-2012
Zamawiający ZGKiM
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

                                                                                           Police, dnia 29.02.2012r. 
 
P R Z E T A R G

 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408


ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Termomodernizacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej  przy ulicy Zamenhofa 1-1a-1b, Bankowej 6a-6b wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach”


 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektami architektoniczno-budowlanymi opracowanymi przez  Pracownię Audytorską Jacek Stępień z Ostrowca Św, stanowiącymi załącznik nr 11 do siwz, z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 3 do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać  w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:  15 000 zł 

Słownie: (piętnaście tysięcy zł, 00/100).

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena  100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak.
 
  
             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
- nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6. do siwz
 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali  termomodernizację 2 budynków o powierzchni docieplonej min. 1.700m2, potwierdzone referencjami:
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych   (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie minimum 2 termomodernizacji budynków o powierzchni docieplonej min. 1.700m2 - wg zał. nr 7 do siwz.
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających)  potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8 do siwz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia OC (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8 do siwz, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 500 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie termomodernizacji  budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9 do siwz.  
 
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
 
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000 zł.
b) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto.
     
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 500.000 zł).
 
- Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto.
 
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  20.03.2012. o godz. 07.30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 20.03.2012r. o godz. 08.00.
 
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP  48573-2012

 

 


 

Załączniki

SIWZ.doc doc, 169 kB

Powiadom znajomego