Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 2011/S 194-316669 |
Zamawiający | ZGKiM Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Powyżej 193.000 euro |
Termin składania ofert |
Police, dnia 11.10.2011
zmienione w dniu 19.12.2011
P R Z E T A R G
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
ogłasza przetarg nieograniczony
na usługi:
Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych
pochodzących z gospodarstw domowych i odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura)
wraz z dostawą pojemników
przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police
w okresie 12 miesięcy, tj. od 01 lutego 2012 do 31 stycznia 2013
CPV 90.51.31.00, 90-51-32-00.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 11.000 zł (jedenaście tysięcy zł).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wybranemu w przetargu zamówienia uzupełniającego na dalsze 5 miesięcy wg stawek przyjętych w przetargu, na podst. art. 67 ust.1pkt 6.
Termin związania ofertą - 60 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.:
- którzy posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Gminy Police na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police,
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu wymaganego wg zał. nr 3 do SIWZ p. 4.
2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem (wywóz nieczystości w systemie pojemnikowym minimum 2.000 m3 w skali miesiąca oraz wywóz w zakresie selektywnej zbiórki makulatury, plastiku, szkła o łącznej wadze co najmniej 80 Mg na rok lub 1.600 m3 na rok), potwierdzone przez poprzednich zamawiających.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 3 do SIWZ p. 5 i 6.
3) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) dysponujący bazą sprzętowo-magazynową z łącznością telefoniczną i faxem – odpowiednią do przedmiotu zamówienia, wyposażoną w miejsca i instalacje spełniające wymagania ochrony środowiska i przepisów odrębnych, tj:
- miejsca postojowe dla wymaganych pojazdów (5 stanowisk),
- miejsca do mycia pojazdów dopuszczone do użytkowania przez SANEPID,
- miejsce do mycia, napraw, konserwacji i dezynfekcji pojemników na odpady (2 stanowiska),
b) dysponujący co najmniej:
- 2 samochodami śmieciarkami do opróżniania pojemników wykazanych w zał. nr 1a-f,
- 1 samochodem-śmieciarką wyposażonym w zintegrowane urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników w obiegu zamkniętym (zbiornik na czystą wodę oraz brudną wodę),
- 1 samochodem przystosowanym do przewozu kontenerów o poj. 4 do 8 m3,
- 1 samochodem ciężarowym z HDS przystosowanym do rozładunku i przewozu odpadów ze zbiórki selektywnej wykazanych w zał. nr 1g-i,
c) dysponujący pojemnikami z pokrywami do zbiórki odpadów w ilościach i typach określonych w zał. nr 1a-i do SIWZ,
d) dysponujący pracownikiem przeszkolonym w zakresie gospodarowania odpadami,
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 3 do SIWZ p. 7, 8 i 9.
4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
a) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość świadczenia usług w ciągu 2 miesięcy,
b) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł,
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 3 do SIWZ p. 10,11.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 12 stycznia 2012 o godz. 9,00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 12 stycznia 2012 o godz. 10,00.
Nr ogłoszenia w portalu eNotices 316669-2011
Nr ogłoszenia w portalu eNotices 155066-2011 – zmiana w dniu 08.11.2011
Nr ogłoszenia w portalu eNotices 167346-2011 – zmiana w dniu 01.12.2011
Nr ogłoszenia w portalu eNotices 176235-2011 – zmiana w dniu 19.12.2011
- zmieniona w dniu 19.12.2011
W dniu 8.12.2011 Zamawiający został poinformowany o wniesieniu odwołania do Prezesa KIO. Zgodnie z art.185 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Treść odwołania:
W dniu 16.12.2011 KRAJOWA IZBA ODWOŁAWCZA umorzyła postępowanie odwoławcze - sygn. akt KIO 2604/11.
Zamawiający w całości uwzględnił podniesione zarzuty.
W związku z powyższym zmieniono warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców. Anulowano w ust. 6 SIWZ p. 4c. Zmieniono zał. nr 3 do SIWZ - zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców.
Zmieniono termin składania i otwarcia ofert na 12.01.2012.