W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 2011/S 194-316669
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 193.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze oferty zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Police, dnia 11.10.2011 
zmienione w dniu 19.12.2011


 
P R Z E T A R G
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na usługi:
Opróżnianie pojemników i wywóz komunalnych odpadów stałych
pochodzących z gospodarstw domowych i odpadów pochodzących  z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura)
wraz z dostawą pojemników
przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police
w okresie 12 miesięcy, tj. od 01 lutego 2012 do 31 stycznia 2013
 
CPV 90.51.31.00,  90-51-32-00.


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
w wysokości  11.000 zł  (jedenaście tysięcy zł).    

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wybranemu w przetargu zamówienia uzupełniającego na dalsze 5 miesięcy wg stawek przyjętych w przetargu, na podst. art. 67 ust.1pkt 6.
 
Termin związania ofertą - 60 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.   
 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy  Prawo zamówień publicznych,
-   spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)         posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.:
- którzy posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Gminy Police na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police,
       
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu wymaganego wg zał. nr 3 do       SIWZ p. 4.
 
2)         posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem (wywóz nieczystości w systemie pojemnikowym minimum 2.000 m3 w skali miesiąca oraz wywóz w zakresie selektywnej zbiórki makulatury, plastiku, szkła o łącznej wadze co najmniej 80 Mg na rok lub 1.600 m3 na rok), potwierdzone przez poprzednich zamawiających.
       
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 3 do    SIWZ p. 5 i 6.
 
3)         dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a)        dysponujący bazą sprzętowo-magazynową z łącznością telefoniczną i faxem – odpowiednią do przedmiotu zamówienia, wyposażoną w miejsca i instalacje spełniające wymagania ochrony środowiska i przepisów odrębnych, tj:
-            miejsca postojowe dla wymaganych pojazdów (5 stanowisk),
-            miejsca do mycia pojazdów dopuszczone do użytkowania przez SANEPID,
-            miejsce do mycia, napraw, konserwacji i dezynfekcji pojemników na odpady (2 stanowiska),
b)        dysponujący co najmniej:
-         2 samochodami śmieciarkami do opróżniania pojemników wykazanych w zał. nr 1a-f,
-         1 samochodem-śmieciarką wyposażonym w zintegrowane urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników w obiegu zamkniętym (zbiornik na czystą wodę oraz brudną wodę),
-         1 samochodem przystosowanym do przewozu kontenerów o poj. 4 do 8 m3,
-         1 samochodem ciężarowym z HDS przystosowanym do rozładunku i przewozu odpadów ze zbiórki selektywnej wykazanych w zał. nr 1g-i,
c)         dysponujący pojemnikami z pokrywami do zbiórki odpadów w ilościach i typach określonych w zał. nr 1a-i do SIWZ,
d)        dysponujący pracownikiem przeszkolonym w zakresie gospodarowania odpadami,
       
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 3 do    SIWZ p. 7, 8 i 9.
 
4)         znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
a) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość świadczenia usług w ciągu 2 miesięcy,
b) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł,

Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 3 do SIWZ p. 10,11.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu  12 stycznia 2012 o godz. 9,00.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 12 stycznia 2012 o godz. 10,00.
 
 
 

Nr ogłoszenia w portalu eNotices 316669-2011
 
  Nr ogłoszenia w portalu eNotices 155066-2011 – zmiana w dniu 08.11.2011
  Nr ogłoszenia w portalu eNotices 167346-2011 – zmiana w dniu 01.12.2011
  Nr ogłoszenia w portalu eNotices 176235-2011 – zmiana w dniu 19.12.2011
 

- zmieniona w dniu 19.12.2011









 

Zmieniony w dniu 19.12.2011






 
W dniu 8.12.2011 Zamawiający został poinformowany o wniesieniu odwołania do Prezesa KIO. Zgodnie z art.185 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Treść odwołania:








 

W dniu 16.12.2011 KRAJOWA IZBA ODWOŁAWCZA umorzyła postępowanie odwoławcze - sygn. akt KIO 2604/11.

Zamawiający w całości uwzględnił podniesione zarzuty.

W związku z powyższym zmieniono warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców. Anulowano w ust. 6 SIWZ p. 4c. Zmieniono zał. nr 3 do SIWZ - zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców.

Zmieniono termin składania i otwarcia ofert na 12.01.2012. 

 

Załączniki

Powiadom znajomego