W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Rycerskiej 9,11,13,15, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanym przez ZGKiM w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 223367-2013
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.

  P R Z E T A R G
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, www.zgkim.police.pl
                    Tel. 91- 43-11-351, 695 395 408,  fax 91-317-50-37, 
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
ROBOTY BUDOWLANE

 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Rycerskiej 9,11,13,15, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanym przez ZGKiM w Policach”
 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektem technicznym modernizacji instalacji elektrycznych, opracowanym przez Pana Andrzeja Szydo, stanowiącym załącznik nr 15 do siwz, z kosztorysem zerowym – instalacje elektryczne, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dialogu technicznego.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  

Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Andrzej Szydo oraz Tomasz Prymon.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:
- 1.800 zł  (słownie: jeden tysiąc osiemset zł, 00/100);
 
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 13.12.2013r.
 
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2. Wykaz robót budowlanych
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 11 do siwz.
 

3. Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty opisane w wykazie wg załącznik nr 11 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

 
4. Wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawą do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 12 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień budowlanych, świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie kontrolno-pomiarowym, będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana -  2 dni przed podpisaniem umowy.
 
6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 60 000 zł.
7. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 15 do siwz.

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ).
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do siwz wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.   
4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
 
Kosztorys ofertowy szczegółowy, odzwierciedlający ceny, z których wynika oferta przetargowa, wymagany będzie jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana – 2 dni przed podpisaniem umowy.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

 
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2
pkt 5 ustawy, albo informację  o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do siwz.
 
2. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do siwz.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (p. 312)
 
Termin składania ofert upływa w dniu  08.11.2013r. o godz. 09.30
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM przy ul. Bankowej 18, 72-010 Police, pok. 301 w dniu  08.11.2013r. o godz. 10.00


















 

 
 
Nr ogłoszenia w BZP: 223367 -2013  

  

Załączniki

Powiadom znajomego