W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby ZGKiM w Policach, w okresie 11 miesięcy, w podziale na części
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 13927-2013
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.


   P R Z E T A R G  


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
DOSTAWY
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


 „Sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby  ZGKiM w Policach, w okresie 11 miesięcy, w podziale na części" 
 
1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby ZGKiM w Policach, w okresie 11 miesięcy, w podziale na części:
 
            I.        Materiały budowlane i chemia budowlana
            II.       Cegła
            III.      Stolarka budowlana
            IV.       Materiały dekarskie
            V.        Materiały podłogowe
            VI.       Materiały stalowe – blacha
            VII.      Płyty budowlane
            VIII.     Materiały elektryczne
            IX.       Rury kominowe
            X.        Materiały sypkie - piasek
            XI.       Osłony kominów
           
2. Warunki, zgodnie z  którymi  odbywać  się  będą  sukcesywne  dostawy  materiałów
i wyrobów budowlanych na potrzeby  magazynu ZGKiM, opisane są  szczegółowo  
we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
 
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu  dostawy.
 
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Wysokość  wymaganego  wadium:  
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.  

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:
Wioletta Duży,  Joanna Roszak, Jolanta Błoniarczyk


 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

-  nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
-  Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 5 do siwz.
 
-  Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000 zł
     
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
- suma ubezpieczenia min. 30.000 zł;

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  04.02.2013r. o godz. 09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 04.02.2013r. o godz. 10.00
 
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
 
 
Nr ogłoszenia w BZP: 13927-2013

 

 


Załączniki

SIWZ.doc doc, 145 kB

Powiadom znajomego