W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Odrzańskiej 10,12,14,16,18,20-22-24 oraz przy ul. Odrzańskiej 9,13,15,17, 19-21-23 w Policach, administrowanych przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 240737-2012
Zamawiający Gmina Police, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.

                                                                                          Police, dnia 14.11.2012r. 
 
 
 
 P R Z E T A R G  


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA USŁUGI
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach
przy ul. Odrzańskiej 10,12,14,16,18,20-22-24 oraz przy ul. Odrzańskiej 9,13,15,17, 19-21-23 w Policach, administrowanych przez ZGKiM
w okresie 12 miesięcy”         
 


Zestawienie powierzchni do sprzątania zawierają załączniki nr 2,3 do niniejszej SIWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków dotyczący sprzątania oraz nadzorowania posesji – określa załącznik nr 4 do SIWZ.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać  w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
 
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży,  Joanna Roszak.
 
 
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
 
- nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
 - Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6.
 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
którzy w okresie ostatnich trzech lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. usługi sprzątania budynków,  potwierdzone referencjami:
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 usług sprzątania budynków - wg zał. nr 8,
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 8 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
- Kwalifikacje techniczne wykonawcy – wg zał. nr 9.
 
2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł:
 
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł).
 
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
 
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  22.11.2012. o godz. 09.30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 22.11.2012r. o godz. 10.00.
 
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
 
Nr ogłoszenia w BZP  240737 -2012      

 

 

Załączniki

SIWZ.doc doc, 126 kB

Powiadom znajomego