Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: PRZEBUDOWA PARKU STAROMIEJSKIEGO W POLICACH. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Nie przekraczającej w złotych równowartości 14 000 euro |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej w złotych równowartości
14 000 euro
na
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN: PRZEBUDOWA PARKU STAROMIEJSKIEGO W POLICACH.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego Przebudowa Parku Staromiejskiego w Policach, obejmującego następujący zakres robót:
- przebudowa istniejących ciągów komunikacyjnych wraz z korektą ich przebiegu,
- budowa nowych ciągów komunikacyjnych w ramach usankcjonowania istniejących ciągów wydeptanych,
- przebudowa istniejących placów,
- budowa nowego placu rekreacyjnego (ławki, stół szachowy, huśtawka ramieniowa),
- przebudowa istniejących schodów,
- wymiana elementów małej architektury ( ławki, kosze na śmieci, balustrady) oraz usytuowanie nowych elementów (ogrodzenie placu zabaw, stół szachowy),
- rozbudowa wewnętrznej sieci oświetleniowej,
- wymiana istniejących latarni (słup +oprawa),
- wycinka krzewów żywopłotowych,
- nasadzenie drzew i krzewów,
- wykonanie trawników na poboczach ścieżek.
3. Wartość robót budowlanych wynosi około 1 400 000 zł.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia – do daty zakończenia inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia, tzn. do 30 czerwca 2013 roku .
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
7.1 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokument w formie oryginału, z zachowaniem sposobu reprezentacji: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
8. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.
10. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 20.07.2012 r. do godz. 1130.
11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
15. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.07.2012 r.
16. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia