W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA PRZY UL. ROWECKIEGO W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.3.2012
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„REMONT  NAWIERZCHNI  CHODNIKA  PRZY  UL.  ROWECKIEGO                                     W  POLICACH"

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnika przy ul. Roweckiego                        w Policach.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych z należytą starannością, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zasadami sztuki budowlanej.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:
        45 dni od dnia przekazania placu budowy
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani  są zgodnie          z zapisami SIWZ  oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP,                            w szczególności dotyczące:
1. posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykonawcy, którzy:
1.1 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej trzy roboty budowlane polegające na  budowie parkingu, chodnika lub ścieżki rowerowej z kostki betonowej polbruk                               o powierzchni min. 1.000m2 każda.
1.2 sytuacji ekonomicznej i finansowej – tj. wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe     lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 000 PLN (słownie : sto tysięcy zł),               a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
1.3 Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,  może (zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP) polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował stosownymi zasobami tych podmiotów.
1.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie, wymaganych przez zamawiającego, załączonych do oferty dokumentów poprzez sprawdzenie ich kompletności, poprawności oraz aktualności metodą spełnia / nie spełnia.
1.5 Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni                          z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
Na podstawie art. 91 ust. 2 PZP zamawiający przyjmuje CENĘ OFERTY jako kryterium,                które w 100 % zadecyduje o ocenie oferty.
XI. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 19 czerwca 2012r. do godz. 900 w pok. nr 30 przy                   ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 19 czerwca 2012r.               o godz. 930 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców. XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
         Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
         Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik 2 formularz ofertowy
Załącznik nr 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik do umowy
Wybór ofert
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego