W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niekłończycy, ul. Kasztanowa 34 - część I - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku sali gimnastycznej wraz z robotami towarzyszącymi
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 163176 - 2012
Zamawiający ZESPÓŁ SZKÓŁ W TRZEBIEŻY
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Police 10.07.2012r. OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY ZESPÓŁ SZKÓŁ W TRZEBIEŻY ul. WOP 19 A 72-020 Trzebież tel. 91 4241550, fax. 91 4241551, e-mail: gimtrzebiez@police.pl pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niekłończycy, ul. Kasztanowa 34 – część I – remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku sali gimnastycznej wraz z robotami towarzyszącymi” przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego wybrano ofertę złożoną przez firmę: POL-BUD Wiesław Łokucjewski ul. Asfaltowa 15/2 72-010 Police za kwotę 190.069,86 brutto. Uzasadnienie wyboru: Treść wybranej oferty jest zgodna z przepisami ustawy PZP oraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Jest to jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Kryterium oceny ofert określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - cena 100 %. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły trzy oferty: 1) POL-BUD Wiesław Łokucjewski ul. Asfaltowa 15/2 72-010 Police z ceną 190.069,86 zł brutto. 2) Zakład Usług Budowlanych BUD-MAR ul. Tanowska 18 72-010 Police z ceną 157.384,75 zł brutto. 3) Zakład Ogólnobudowlany Norbert Sil Dębostrów 46 72-015 Police z ceną 213.799,67 zł brutto. Jednak na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych BUD-MAR ul. Tanowska 18 72-010 Police oraz Zakład Ogólnobudowlany Norbert Sil Dębostrów 46 72-015 Police zostali wykluczeni z postępowania, a ich oferty zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP uznaje się za odrzucone. W dniu 27 czerwca 2012 roku zamawiający zgodnie z treścią art. 85 ust. 2 ustawy PZP zwrócił się wykonawców z wnioskiem o przedłużenie terminu związania ofertę. Tylko jeden z wykonawców - POL – BUD Wiesław Łokucjewski wyraził zgodę na przedłużenie ww. terminu, przedłużając jednocześnie ważność wadium. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP umowa zostanie przesłana Wykonawcy wyłonionym w przetargu, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
 
Police, dnia 21.05.2012 

P R Z E T A R G 
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ W TRZEBIEŻY, 72-020 Trzebież, ul. WOP 19A
Tel. 91-4241550, fax 91-4241551, e-mail: gimtrzebiez@police.pl
  
ogłasza przetarg nieograniczony 
  
na roboty budowlane: 
 
Termomodernizacja budynku 
Szkoły Podstawowej w Niekłończycy, ul. Kasztanowa 34 
- część I - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką 
budynku sali gimnastycznej 
wraz z robotami towarzyszącymi 
 
Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 
45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.23.34.10-9. 
 
 
Wymagany termin realizacji zamówienia – od 29 czerwca 2012 do 15 września 2012.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w sekretariacie Zespołu Szkół w Trzebieży przy ul. WOP 19A.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
w kwocie  3.400 zł  (TRZY TYSIĄCE CZTERYSTA zł).
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej - Wykonawca składa 1 ofertę na wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem (część I).
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 

- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,

- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)        posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
         
2)        posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 3 i 4:
 
3.    Wykaz zamówień wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji  co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 300 m2-  wg zał. nr 7.
4.  Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.       
 
3)        dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 5, 6 i 7:
 
5.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
 
4)        znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
         
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 8 i 9:
 
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 200.000 zł).  
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości  złożonej oferty wykonawcy brutto.
 
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.

 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół w Trzebieży przy ul. WOP 19A.
-       Termin składania ofert upływa w dniu  4 czerwca 2012 o godz. 10,00.
 
Oferty zostaną otwarte komisyjnie w obecności wykonawców w dniu 4 czerwca 2012 o godz. 11,00  w siedzibie Zamawiającego, ul. WOP 19A w Trzebieży
 

Nr ogłoszenia w BZP  163176 - 2012.         
 

Załączniki

Powiadom znajomego