Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie rocznych przeglądów budynków wraz z placami zabaw, pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych oraz przeglądów instalacji gazowej w budynkach będących w zasobach gminy Police, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 41469-2012 |
Zamawiający | ZGKiM Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 14 tys. euro, poniżej 200 tys. euro |
Termin składania ofert |
Police, dnia 21.02.2012r.
P R Z E T A R G
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
USŁUGI
o wartości powyżej 14.000 euro i poniżej 200.000 euro na:
„Wykonanie rocznych przeglądów budynków wraz z placami zabaw, pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych oraz przeglądów instalacji gazowej w budynkach będących w zasobach gminy Police, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części”
CZĘŚĆ I zamówienia - „Wykonanie przeglądów rocznych 309 budynków wraz z dwudziestoma (20) placami zabaw, w tym jednej (1) kaplicy cmentarnej oraz dwóch (2) szaletów miejskich, administrowanych przez ZGKiM” wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji elektronicznej (płyta CD).
CZĘŚĆ II zamówienia - „Wykonanie przeglądów 5-letnich elektrycznych w 566 lokalach mieszkalnych, 25 lokalach użytkowych, 110 klatkach schodowych, administrowanych przez ZGKiM”.
CZĘŚĆ III zamówienia - „Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w 264 budynkach (w tym 2294 lokali mieszkalnych), administrowanych przez ZGKiM”.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Wysokość wymaganego wadium:
- dla CZĘŚĆI I: 500 zł (słownie: pięćset złotych);
- dla CZĘŚĆI II: 800 zł (słownie: osiemset złotych);
- dla CZĘŚĆI III: 500 zł (słownie: pięćset złotych).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zlecania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6.
-Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
-Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy wykonali co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów budynków zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (przynajmniej 50 obiektów dla 1 zamawiającego, w tym przynajmniej 2 place zabaw dla 1 zamawiającego),
-Referencje od min. dwóch (2) różnych zamawiających potwierdzające prawidłowe wykonanie przeglądów budynków zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (przynajmniej 50 obiektów dla 1 zamawiającego, w tym przynajmniej 2 place zabaw)- dla części nr I,
- którzy wykonali co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach zgodnie z wymaganiami ustawy prawo budowlane (przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego).
-Referencje od min. dwóch (2) różnych zamawiających potwierdzające prawidłowe wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (w tym przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego ) - dla części nr II,
- którzy wykonali co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów instalacji gazowej zgodnie z wymaganiami ustawy prawo budowlane (przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego).
-Referencje od min. dwóch (2) różnych zamawiających potwierdzające prawidłowe wykonanie przeglądów instalacji gazowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (w tym przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego) - dla części nr III.
2) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.:
- dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (min. 2 osoby) oraz 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadające aktualne zaświadczenie z właściwej izby inżynierów budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia OC (dla części nr I ),
- dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia specjalności elektrycznej, posiadający kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych (dla części nr II),
- dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie wykonywania dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych (dla części nr III).
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - wg zał. nr 6a,6b,6c, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym kserokopie odpowiednich uprawnień (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł.
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 20.000 zł).
Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie powyższych warunków i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 2 do SIWZ).
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 01.03.2012r. o godz. 7.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 01.03.2012r. o godz. 08.00.
Nr ogłoszenia w BZP 41469-2012