W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie rocznych przeglądów budynków wraz z placami zabaw, pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych oraz przeglądów instalacji gazowej w budynkach będących w zasobach gminy Police, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 41469-2012
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro, poniżej 200 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

                                                                                          Police, dnia 21.02.2012r. 


   P R Z E T A R G
  


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
USŁUGI
 
o wartości powyżej 14.000 euro i poniżej 200.000 euro na:  
 
„Wykonanie rocznych przeglądów budynków wraz z placami zabaw, pięcioletnich przeglądów  instalacji elektrycznych oraz przeglądów instalacji gazowej w budynkach będących w zasobach gminy Police, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części”


CZĘŚĆ I zamówienia
- „Wykonanie przeglądów rocznych 309 budynków wraz z dwudziestoma (20) placami zabaw, w tym jednej (1) kaplicy cmentarnej oraz dwóch (2) szaletów miejskich, administrowanych przez ZGKiM” wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji elektronicznej (płyta CD).
 
CZĘŚĆ II  zamówienia - „Wykonanie przeglądów 5-letnich elektrycznych w 566 lokalach mieszkalnych, 25 lokalach użytkowych, 110 klatkach schodowych, administrowanych przez ZGKiM”.
 
CZĘŚĆ III zamówienia - „Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w 264  budynkach (w tym 2294 lokali mieszkalnych), administrowanych przez ZGKiM”.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:  
- dla  CZĘŚĆI  I:   500 zł  (słownie: pięćset złotych);

- dla  CZĘŚĆI  II:   800 zł  (słownie: osiemset złotych);

- dla  CZĘŚĆI  III:   500 zł  (słownie: pięćset złotych).


Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną, dwie lub trzy części zamówienia.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zlecania zamówień uzupełniających.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak.
 
           O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 
 
-Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6.
 
-Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
-Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
-Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1) posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy wykonali co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów budynków zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (przynajmniej 50 obiektów dla 1 zamawiającego, w tym przynajmniej 2 place zabaw dla 1 zamawiającego),
 
-Referencje od min. dwóch (2) różnych zamawiających potwierdzające prawidłowe wykonanie przeglądów budynków   zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (przynajmniej 50 obiektów dla 1 zamawiającego, w tym przynajmniej 2 place zabaw)- dla części nr I,
- którzy wykonali  co  najmniej 2  zamówienia  dla  2  różnych  zamawiających  w zakresie  przeglądów  instalacji  elektrycznej w budynkach  i   lokalach  zgodnie z  wymaganiami  ustawy prawo budowlane (przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego).
 
-Referencje od min. dwóch (2) różnych zamawiających potwierdzające prawidłowe wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach   zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (w tym przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego ) - dla części nr II,
- którzy wykonali co najmniej 2 zamówienia dla 2 różnych zamawiających w zakresie przeglądów instalacji gazowej zgodnie z wymaganiami  ustawy  prawo budowlane (przynajmniej 500 lokali dla 1 zamawiającego).
-Referencje od min. dwóch (2) różnych zamawiających potwierdzające prawidłowe wykonanie przeglądów instalacji gazowej  zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (w tym przynajmniej 500  lokali  dla 1 zamawiającego) - dla części nr III.
 
2)  posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.:
- dysponujący osobami  posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (min. 2 osoby) oraz 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadające aktualne zaświadczenie z właściwej izby inżynierów budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia  OC (dla części nr I ),
- dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia specjalności elektrycznej, posiadający kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych (dla części nr II),
- dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie wykonywania dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych (dla części nr III).
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - wg zał. nr 6a,6b,6c, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym kserokopie odpowiednich uprawnień (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł.
       
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 20.000 zł).
 
Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest    zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie powyższych warunków i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i  oświadczenia (określone w zał. nr 2 do SIWZ).
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.


Termin składania ofert upływa w dniu  01.03.2012r. o godz. 7.30.


Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 01.03.2012r. o godz. 08.00.
 
Nr ogłoszenia w BZP  41469-2012






Załączniki

SIWZ.doc doc, 151 kB

Powiadom znajomego