W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W m. TRZESZCZYN PRZY UL. KOŚCIUSZKI
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informację o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczono pod ogłoszeniem o przetargu, jako załącznik

Burmistrz  Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP     
   

na
BUDOWA  ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W m. TRZESZCZYN PRZY UL. KOŚCIUSZKI
 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie  internetowej : www.police.pl
2. Przedmiotem  zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku parterowego nie podpiwniczonego z dachem dwuspadowym wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną związaną z budowanym budynkiem oraz zagospodarowaniem terenu, wykonaniem wjazdu, miejscami parkingowymi, dojścia do budynku, budową placu zabaw dla dzieci, plac rekreacyjny z zielenią Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia  - do 30.09.2011 r.
5.  W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
     spełniają  warunki dotyczące :
•  posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
•  posiadania wiedzy i doświadczenia -  wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane  polegające na budowie jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1162 m3 wraz z infrastrukturą techniczną,  (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
•  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za  kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne posiadają odpowiednie uprawnienia. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
•   sytuacji ekonomicznej i finansowej  - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
  Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na 
  podstawie   załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
  spełnia / nie spełnia.
6.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
    30 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
    Policach, 72-010 Police, ul. Stefana  Batorego 3 (pokój  nr 30)
    do dnia  15.02. 2011 r. do godz. 9,30
 9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
     dynamicznego systemu zakupów.
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
     aukcji elektronicznej.
12. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  26.01. 2011 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Komplet załączników

Odpowiedz na pytania Nr 1

Odpowiedz na pytania Nr 2

Ogłoszenie o roztrzygnięciu przetargu

Informacja o zawarciu umowy

Załączniki

Powiadom znajomego