W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Docieplenie budynku Mireckiego 1
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 24/2010
Zamawiający ZGKiM w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 4.845.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Police, dnia 29.09.2010


P R Z E T A R G

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na roboty budowlane:
 
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku komunalnego
w Policach przy ul.
MIRECKIEGO 1
wraz z robotami towarzyszącymi
 
 


-         Wymagany termin wykonania robót:  do 15.12.2010 r.
-            Wymagana gwarancja na roboty  60 miesięcy

 
-         Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
-         Upoważnieni do udzielania informacji są:  Krystyna Szydelska, Roman Korona.
 
-         Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium  w wysokości  1.300 zł  (JEDEN TYSIĄC TRZYSTA zł),  


-         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wybranemu w przetargu zamówień dodatkowych do wysokości 50% zamówienia podstawowego - w/g stawek przyjętych w przetargu, na podst. art . 67 ust.1 pkt 5, ustawy Prawo zamówień publicznych.
Termin związania ofertą - 30 dni.
-         Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
-         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP:
 
- posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
-posiadający aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-posiadający aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
-  spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)         posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
 
2)         posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
-którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia zbliżone do obecnego zamówienia (ocieplenie i kolorystyka min. 2 budynków) i przedstawią referencje od min.  2 zamawiających,
       
3)         dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
           -dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 
           -dysponujący rusztowaniami min. 300 m2,
 
4)         znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
     -posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
       
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do             SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
 


-         Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police,                ul. Bankowa 18.
-         Termin składania ofert upływa w dniu  14.10.2010. o godz. 9,30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 14.10.2010. o godz. 10,00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP   311356 -2010.         

 


 

Załączniki

Powiadom znajomego