W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO –WYKONAWCZEGO KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W m. TANOWO I WITORZA gm. POLICE
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została, jako załącznik, pod ogłoszeniem o przetargu.

Burmistrz  Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach  Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na
    

OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO –WYKONAWCZEGO KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ
W m. TANOWO I WITORZA  gm. POLICE

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiot zamówienia: „Opracowanie projektu budowlano –wykonawczego kanalizacji sanitarnej i deszczowej w m. Tanowo i Witorza  gm. Police” obejmujące:
?  opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej (kolektory), kanały i przykanaliki,
?  przepompownie ścieków,
?  odtworzenie nawierzchni dróg wraz z częścią kosztową,
?  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do dnia 29.04.2011 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej dwa  zamówienia publiczne obejmujące opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej i przepompowni ścieków oraz dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, uprawnienia budowlane we właściwych specjalnościach oraz będącymi czynnymi członkami właściwych samorządów zawodowych,
5.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Zamawiający nie wymaga wpłacenia (wniesienia) wadium
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 03.09.2010 r. do godz. 11:30.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, w wysokości nie większej niż 30 % wartości przedmiotowego zamówienia, w zakresie objętym zamówieniem podstawowym.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 18.08.2010 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Mapa

Odpowiedz na pytania Nr 1
Odpowiedz na pytania Nr 1 (załącznik)

Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 31.08.2010

Zmiana ogłoszenia

Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 02.09.2010
Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 02.09.2010 (załącznik)

Ogłoszenie o wyborze oferty

Informacja o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na roboty dodatkowe

Załączniki

Powiadom znajomego