W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Roboty dekarskie na budynkach Palmowa 2, Grunwaldzka 4, Starzyńskiego 6
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 13/2010
Zamawiający ZGKiM w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 4.845.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wynikach przetargu (wybór najkorzystniejszych ofert dla 2 obiektów) oraz unieważnienie przetargu dla budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4) zamieszczone zostało jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu


Police, dnia 09.07.2010


P R Z E T A R G

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 091-43-11-351, 350, kom. 0695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na roboty budowlane:
 
ROBOTY  DEKARSKIE  NA  BUDYNKACH  MIESZKALNYCH 
W  POLICACH  PRZY  UL:
 
PALMOWEJ 2, GRUNWALDZKIEJ 4 i STARZYŃSKIEGO 6
 


Wymagany termin wykonania robót:  do 15.10.2010 r.
 
Wymagana gwarancja na roboty  60 miesięcy – dachy kryte papą.


 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Upoważnieni do udzielania informacji są:  Paweł Wolny, Roman Korona.
 

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium

- PALMOWA 2                         -   600 zł  (SZEŚĆSET zł),

- GRUNWALDZKA 4               -   500 zł  (PIĘĆSET zł),

- STARZYŃSKIEGO 6             -   400 zł  (CZTERYSTA zł).  

Wykonawca może złożyć ofertę na 1, 2 lub na 3 budynki.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wybranemu w przetargu zamówień  dodatkowych do wysokości 50% zamówienia podstawowego - w/g stawek przyjętych w przetargu, na podst. art . 67 ust.1 pkt 5, ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto w okresie gwarancji na wykonane prace przewiduje się możliwość zlecenia robót dodatkowych takich jak usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z połaci dachowej i pasa nadrynnowego czy prace związane z szeroko pojętą konserwacją dachu.


Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,
-  spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)   posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
       
2)   posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
a)   którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy ) wykonali co najmniej 2 zamówienia w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachu krytego papą termozgrzewalną,
       
3)   dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
b)   dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
c)   dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu    materiałów,
d)   którzy co najmniej 70 % zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi,
 
4)   znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
 
e) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę     min. 100.000 zł.
       
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do        SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
-         Termin składania ofert upływa w dniu  26.07.2010  o godz. 9,30.
 
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 26.07.2010. o godz. 10,00.
 
 
Nr ogłoszenia w BZP 203090 - 2010.       
 
 

 


 

Załączniki

Powiadom znajomego