BURMISTRZ POLIC

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 431 18 30, fax: 091 431 18 32,

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP

 na

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. NIEKŁOŃCZYCA. ETAP I.

 

1. Prowadzący postępowanie:  Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowa 18, 72-010 Police, tel:  091 431 18 66, fax:  091 431 18 71)

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego – www.police.pl .

3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych usytuowanych przy drodze gminnej w m. Niekłończyca.. Zakres przebudowy obejmuje wymianę konstrukcji i nawierzchni jezdni, remont istniejących zjazdów, oznakowanie przebudowanej drogi.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5. Wspólny słownik zamówień (CPV):  45233120-6, 45233225-2.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7. Wymagany termin wykonania zamówienia  –   30 listopada 2016r.

8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 PLN.

9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia   

    szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym 

    zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. – tj. Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000 PLN.

3) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed 

    upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 

    prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wymianę lub wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej 

    o powierzchni min. 1000 m2 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.

11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z 

     postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:

1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.

2) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy.

3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów

    określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami

    prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

    kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że

    uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

    organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego 

   dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał

   przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

   – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9) Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.

12. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wg kryteriów: Cena – 90%, Okres gwarancji i rękojmi – 10%.

13.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na, podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:

1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:

a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót potwierdzonych przez Zamawiającego

b) wstrzymania robót lub przerw w robotach, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,

c) zmian dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych na wniosek Zamawiającego,

d) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można 

    było przewidzieć,

e) zaistnienia, po dacie zawarcia umowy, zdarzeń losowych niezależnych od stron, o charakterze działania siły wyższej.

2) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla

   Wykonawcy w cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych na wniosek Zamawiającego lub

   Wykonawcy,

3) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty

    brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.

4) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nieznane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa

    korzystne dla Zamawiającego.

14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój  nr 30 (sekretariat) do dnia 15.09.2016 roku do godz. 10.30.

15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 01.09.2016 roku.

 

 

 

 Police, dnia 01.09.2016 roku                               BURMISTRZ POLIC

                                                                         Władysław Diakun

 

 



Załączniki:

Ogłoszenie o przetargu - Niekłończyca
SIWZ
Zał 1 formularz oferty
Zał. 2 do SIWZ
Zał. 3 do SIWZ
Zał. 4 do SIWZ
Zał. 5 do SIWZ
Zał. 6 do SIWZ - wzór umowy
Uzgodnienia
1_D_Niekłończyca_etap I
Ogłoszenie o wyborze oferty
5_ST_Specyfikacje_Niekłończyca_etap I
2_OR_Organizacja ruchu_Niekłończyca_etap I
6_PR_Przedmiar_Niekłończyca_etap I
Opis techniczny - aktualizacja
Przekroje normalne- aktualizacja
Informacja Zamawiajacego