Urząd Miejski w Policach


ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police


tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32


e-mail: sekretariat@ug.police.pl


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Wydział Gospodarki Gruntami

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Wydział Gospodarki Gruntami
Urząd Miejski w Policach
ul. Bankowa 18
72-010 Police
naczelnik. Ryszarda Szczecka
tel: (91)431 18 91
e-mail: rszczecka@ug.police.pl
 

ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU

Do  zakresu działania Wydziału Gospodarki Gruntami należy w szczególności:

  1. nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy,
  2. sprzedaż nieruchomości gminnych,
  3. ustanawianie prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego,
  4. ustanawianie odrębnej własności lokali,
  5. uwłaszczanie osób fizycznych i prawnych,
  6. wydzierżawianie nieruchomości gminnych,
  7. oznaczanie nieruchomości numeracją porządkową,
  8. kontrola wykorzystania gruntów zgodnie z ich przeznaczeniem oraz decydowanie o wyłączeniu ich z produkcji rolniczej,
  9. współdziałanie z inwestorami w realizacji inwestycji w rolnictwie,
  10. koordynowanie prac związanych z melioracją gruntów,
  11. współdziałanie ze służbą weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych i organizacja profilaktyki weterynaryjnej,
  12. wydawanie decyzji zatwierdzających projekty podziału nieruchomości,
  13. prowadzenie postępowania administracyjnego, dotyczącego: przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, rozgraniczania nieruchomości, podziału nieruchomości, scalania i wymiany gruntów;
  14. rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach do stanu poprzedniego oraz o przynależności do spółki wodnej, wysokości składek i innych świadczeń członków spółki,
  15. opiniowanie projektów prac geologicznych oraz warunków wydobywania kopalin,
  16. oddawanie w zarząd i wygaszanie zarządu nieruchomości gminnych oraz aktualizacja opłat z tytułu zarządu, z
  17. zabezpieczenie przeciwpowodziowe,
  18. opiniowanie planów łowieckich,
  19. przekazywanie do Wojewódzkiego Urzędu Statystycznego wykazów indywidualnych gospodarstw i działek rolnych.

Pracownicy:

Ryszarda Szczecka (naczelnik wydziału) - tel. 91 431 18 91, rszczecka@ug.police.pl

Anna Liput (z-ca naczelnika) - tel. 91 431 18 90, aliput@ug.police.pl

Małgorzata Jurczyk (główny specjalista) - tel. 91 431 18 93, mjurczyk@ug.police.pl

Iwona Ziemann (główny specjalista) - tel. 91 431 18 94, wgg@ug.police.pl

Antonia Pietlicka-Skrzypska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 94, apietlicka@ug.police.pl

Teodozja Rydzewska (podinsepktor)- tel. 91 431 18 95, trydzewska@ug.police.pl

Urszula Żułowska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 96, uzulowska@ug.police.pl

Genowefa Nowicka-Murawska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 97, gnowicka@ug.police.pl

Józef Błażewicz (inspektor) - tel. 91 431 18 97, jblazewicz@ug.police.pl

Marta Róg-Świecka (inspektor) - tel. 91 431 18 68, mrog-swiecka@ug.police.pl

Magdalena Korzeńska (inspektor) - tel. 91 431 18 68, mkorzenska@ug.police.pl

Magdalena Brzezińska - tel. 91 431 18 95, mbrzezinska@ug.police.pl



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij