Biuro Burmistrza
Biuro Burmistrza
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
dyrektor: Piotr Jasina
tel. 91 431 14 57
e-mail: piotr.jasina@police.pl
Do zakresu działania Biura Burmistrza należy w szczególności:
- realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi i obowiązkami protokolarnymi burmistrza i jego zastępców,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i przebiegiem kontaktów z instytucjami i podmiotami,
- realizowanie zadań oraz koordynowanie działań w zakresie komunikacji społecznej i informacyjnej,
- organizowanie obsługi prasowej burmistrza i jego zastępców oraz Urzędu,
- organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych,
- prowadzenie profili gminy w mediach społecznościowych,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, gminnymi instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi, sołectwami, radami osiedli oraz innymi instytucjami przy realizacji polityki informacyjnej,
- dbanie o spójną politykę informacyjną,
- realizowanie zadań związanych ze współpracą z podmiotami zewnętrznymi (publicznymi i niepublicznymi),
- realizowanie zadań związanych z obsługą organizacyjną burmistrza i jego zastępców.
Pracownicy:
Piotr Jasina (dyrektor) - tel. 91 431 14 57, piotr.jasina@police.pl
Urszula Olszewska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 14, urszula.olszewska@police.pl
Jolanta Sowała (inspektor) - tel. 91 431 18 21, jolanta.sowala@police.pl
Weronika Sala (młodszy referent) - tel. 91 431 18 30, weronika.sala@police.pl