W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydział Spraw Obywatelskich

XML

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego lub stałego

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu zobowiązana jest wymeldować się. Obowiązek ten dotyczy tak obywateli polskich jak i cudzoziemców. Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego, jest obowiązana wymeldować się...

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

ZGŁOSZENIE WYJAZDU POZA GRANICE RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Procedura obejmuje dwa rodzaje wyjazdów: na pobyt stały i na pobyt czasowy dłuższy niż 6 miesięcy. Osoba, która wyjeżdża z kraju z zamiarem stałego pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana zgłosić swój wyjazd. Zgłoszenie wyjazdu na pobyt stały skutkuje...

Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI Podstawa prawna: art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.). I. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności” 2. Do wglądu: dokumenty stwierdzające tożsamość, aktualny...

Zgłoszenie pobytu czasowego

ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY Osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązana zameldować się w miejscu pobytu w 30 dniu, licząc od dnia przybycia do tego miejsca. Przez miejsce pobytu czasowego należy rozumieć przebywanie  poza miejscem pobytu stałego przez okres ponad 3 miesięcy. Za osobę małoletnią lub osobę...

Zgłoszenie pobytu stałego

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY Osoba przebywająca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązana jest zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej w 30 dniu, licząc od daty przybycia do tego miejsca. Za osobę małoletnią lub osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych...

Zameldowanie i wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

  POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY I CZASOWY Podstawa prawna: art. 31 w związku z art. 27 ust. 1 oraz art. 40 i art. 41 ustawy z dnia 24 września 2010 r. ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r., poz. 1397 z późn. zm.). WYMAGANE DOKUMENTY: "Wniosek o zameldowanie na: pobyt stały, pobyt czasowy"(odrębny...

Pozwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

  POZWOLENIE NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ   Podstawa prawna: art. 24-30 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171) Wymagane dokumenty: wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej  załączniki do wniosku:  Opinia właściwego miejscowo...