W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydział Spraw Obywatelskich

XML

Zameldowanie i wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

  POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY I CZASOWY Podstawa prawna: art. 31 w związku z art. 27 ust. 1 oraz art. 40 i art. 41 ustawy z dnia 24 września 2010 r. ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r., poz. 1397 z późn. zm.). WYMAGANE DOKUMENTY: "Wniosek o zameldowanie na: pobyt stały, pobyt czasowy"(odrębny...

Pozwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

POZWOLENIE NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ PODSTAWA PRAWNA: art. 24-30 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 616) WYMAGANE DOKUMENTY: wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej załączniki do wniosku: Opinia właściwego miejscowo Komendanta...