Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miejski w Policach
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
Lista spraw możliwych do załatwienia znajduje się po kliknięciu w poniższy link
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/9s49g1knlz
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15) do Kancelarii mieszczącej się w pokoju nr 3c przy ul. Stefana Batorego 3 na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub posiadanie dowodu z warstwą elektroniczną
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP, konto jest bezpłatne - www.epuap.gov.pl