W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Tryb nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na trzy części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TT-257231-2014
Zamawiający Gmina Police, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze ofert - w załączeniu pod ogłoszeniem.

  O G Ł O S Z E N I E
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, www.zgkim.police.pl
tel. 91- 43-11-351, tel. kom. 695 395 408,  fax 91-317-50-37,
 
O G Ł A S Z A
 
PRZETARG NIEOGRANICZONY

 
(zgodnie z art. 39-46 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.),
 

O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8
 
na wykonanie

 
USŁUG PN.
 
„Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na trzy części”
 
CZĘŚĆ I - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane
z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych
i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z Kartą lokalu) - w REJONIE I
CZĘŚĆ II - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane
z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych
i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z Kartą lokalu) - w REJONIE II
CZĘŚĆ III – Usługi kominiarskie polegające na świadczeniu usług zleconych w Rejonie I oraz 
w Rejonie II
 
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 7a,7b,7c do niniejszej siwz oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług, stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej siwz (zwaną dalej STWiOU).4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

2. Podstawy prawne
Zakres kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego obiektów budowlanych, określony jest w art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2013 poz.1409) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz.836).
 
- Kontrole okresowe - w zakresie określonym w art. 62 ust.1 pkt 1 lit. a) oraz art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2013 poz.1409) z oraz §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (tj. Dz.U.1999 Nr 74 poz.836).

-Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych - w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2013 poz.1409) art.62 ust.1 pkt 1 lit.c, z wyłączeniem instalacji gazowych.

3. Karta lokalu – stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz.
4. Wzór protokołu z kontroli okresowej (rocznej) - stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz.
5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.  Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
9. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę  kluczowych części zamówienia.
10.  Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

11. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (zał. nr 16a,16b,16c do siwz) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

12. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

13. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310

14.   Termin związania ofertą - 30 dni.
15.   Kryteria wyboru oferty:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
 
1.   Cena – 90%
  – dotyczy CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III
 
  Sposób przyznania punktów w kryterium „cena (C)”:
 

          Cena najniższa z ofert
1.    ---------------------------------   × 100 pkt  ×  znaczenie kryterium 90 %
          Cena oferty ocenianej
 
1.1.  Termin wykonania  – 10%

 
– dotyczy wykonania usług, związanych z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych – CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II
 

Sposób przyznania punktów w kryterium „termin wykonania (T)”:
 
Termin wykonania nie może być krótszy niż 1 miesiąc, nie może być dłuższy niż 3 miesiące - w danym kwartale

Za wykazanie terminu Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
a)      1-2 miesiąca – 9 pkt
b)      2-2,5 miesiąca – 6 pkt
c)      3 miesiące – 3 pkt

 
1.2.  Termin wykonania  – 10%
 

– dotyczy wykonania usług, polegających na przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z Kartą lokalu) – CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II
 
Sposób przyznania punktów w kryterium „termin wykonania (T)”:

 
Termin wykonania nie może być krótszy niż do 31.03.2015 r. oraz nie może być dłuższy niż do 31.05.2015 r.


Za wykazanie terminu Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
a)     do 31.03.2015 r. – 9 pkt
b)     do 30.04.2015 r. – 6 pkt
c)      do 31.05.2015 r. – 3 pkt

 
1.3.  Termin wykonania  – 10%
 
– dotyczy wykonania usług zleconych – CZĘŚĆ III
 
Sposób przyznania punktów w kryterium „termin wykonania (T)”:
 
Termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni – od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego

Za wykazanie terminu Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:

a)     1-10 dni – 9 pkt
b)     11-20 dni – 6 pkt
c)      21-30 dni – 3 pkt

 
Komisja przetargowa oceni oferty sumując iloczyny uzyskane z poszczególnych kryteriów (C+T).
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów – dla każdej Części zamówienia oddzielnie.
 

16.  Osoby upoważnione do udzielania informacji: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
 

17.  WYSOKOŚĆ WYMAGANEGO WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

18.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
      Termin wykonania zamówienia
      - od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
 
19. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSZĄ SPEŁNIĆ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 10a,10b,10c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej,
1 głównej usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 14a,14b,14c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
 
Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg załącznika nr 14a,14b,14c  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Dowodami są w przypadku zamówień na usługi  - oświadczenia wykonawcy -  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11a,11b,11c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 50.000,00 zł.
 
5) Wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 15a,15b,15c do siwz.
 
20. INNE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:

1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust.1 SIWZ).
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 16a,16b,16c do siwz, wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 
 
21. W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, WYKONAWCY MAJĄ OBOWIĄZEK ZŁOŻYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
 
1) Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia –
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12a,12b,12c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
 
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
22. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć:
 
1)  Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13a,13b,13c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
23.  MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej  i  Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (p. 311)
 
24.  TERMIN SKŁADANIA:  upływa w dniu 22.12.2014 r. o godz. 09.30

 
25. PUBLICZNE OTWARCIE OFERT: nastąpi w siedzibie ZGKiM przy ul. Bankowej 18, 72-010 Police, pokoju nr  301 w dniu 22.12.2014 r. o godz. 10.00
 
26. OGŁOSZENIE o przedmiotowym zamówieniu zostało zamieszczone w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,  w dniu 12.12.2014 r.  pod numerem 257231 - 2014






















Załączniki

SIWZ.doc doc, 220 kB

Powiadom znajomego