W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części”
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TT-218293-2014
Zamawiający Gmina Police, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - w załączeniu pod ogłoszeniem.

  O G Ł O S Z E N I E
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, www.zgkim.police.pl
tel. 91- 43-11-351, tel. kom. 695 395 408,  fax 91-317-50-37,
 
O G Ł A S Z A
 
PRZETARG NIEOGRANICZONY

 
(zgodnie z art. 39-46 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.),

 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8
 
na wykonanie
 
USŁUG PN.
 
„Świadczenie  usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części”

 
CZĘŚĆ I - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach”
CZĘŚĆ II - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach”
CZĘŚĆ III - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków, Działu technicznego i gospodarki materiałowej, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach”
CZĘŚĆ IV - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu finansowo-księgowego, Działu spraw pracowniczych, Działu czynszów i obsługi Wspólnot Mieszkaniowych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach”
CZĘŚĆ V - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach”
CZĘŚĆ VI - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu obsługi urządzeń komunalnych, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach”
 
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb transportowych, stanowiącymi załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz.

2. Zamawiający wymaga, aby pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy spełniały wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi, muszą spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz.1137)  oraz posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy.

4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części zamówienia.

8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
9. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (zał. nr 14 do siwz) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310

12.   Termin związania ofertą - 30 dni.
13.   Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.   


14.   Osoby upoważnione do udzielania informacji: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
 
15.  WYSOKOŚĆ WYMAGANEGO WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

16.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
 
Termin wykonania zamówienia - dotyczy CZĘŚCI I,II,III,IV,V,VI
- od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2016 r.

 
17. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSZĄ SPEŁNIĆ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5a,5b,5c,5d,5e,5f do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej,
1 głównej usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9a,9b,9c,9d,9e,9f do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
 
Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg załącznika nr 9a,9b,9c,9d,9e,9f  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Dowodami są w przypadku zamówień na usługi  - oświadczenia wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

 
3) Oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a,6b,6c,6d,6e,6f do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 50.000,00 zł.
 
5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10a,10b,10c,10d,10e,10f do siwz.
 

6) Wykaz sprzętu, dostępnego przy wykonywaniu usług - wykaz zawierający informacje
o oferowanym środku transportowym, który będzie użyty do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11a,11b,11c,11d,11e,11f do siwz.
 
18. INNE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:
1) Odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ).
2) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 12a,12b,12c,12d,12e,12f do siwz, wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.    
 
3) Zamawiający wymaga dostarczenia kserokopii aktualnego zezwolenia wydanego przez Burmistrza Gminy Police w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  z terenu Gminy Police (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), zgodnie z Ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.1996 nr 132 poz.622) lub dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  z terenu Gminy Police (zgodnie z Rozdziałem 4a art. 9b-9h Ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2011 nr 152 poz. 897) -  dotyczy CZĘŚCI I, VI
 
 4) Kserokopie odpowiednich uprawnień – dotyczy CZĘŚCI I,II,III,IV,V - będą wymagane od Wykonawcy przed podpisaniem umowy, tj.
-kserokopia prawa jazdy odpowiedniej kategorii, dla danej części zadania,
-kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu,
-kserokopie obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NNW,
-zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do czynności załadunkowych
(tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) – dotyczy CZĘŚCI I,II,III, IV, V

 
5) Kserokopie odpowiednich uprawnień – dotyczy CZĘŚCI VI - będą wymagane od Wykonawcy przed podpisaniem umowy, tj.
-kserokopia aktualnego badania HDS przez Urząd Dozoru Technicznego,
-zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy operatora,
-kserokopia prawa jazdy kategorii C,
-kserokopia zaświadczenia kwalifikacyjnego obsługującego pojazd, wydanego przez Urzędu Dozoru   Technicznego uprawniającego do obsługi HDS,
-kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu,
-kserokopie obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NNW
 
19. W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, WYKONAWCY MAJĄ OBOWIĄZEK ZŁOŻYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
 
1) Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7a,7b,7c,7d,7e,7f do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
 
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
 
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
20. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć:
 
1) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8a,8b,8c,8d,8e,8f do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
21. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej  i  Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (p. 311)
 
22. TERMIN SKŁADANIA:  upływa w dniu 27.10.2014 r. o godz. 09.30
 
23. PUBLICZNE OTWARCIE OFERT: nastąpi w siedzibie ZGKiM przy ul. Bankowej 18,
72-010 Police, pokoju nr  301 w dniu 27.10.2014 r. o godz. 10.00

 
24. OGŁOSZENIE o przedmiotowym zamówieniu zostało zamieszczone w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,  w dniu 16.10.2014 r.  pod numerem 218293 - 2014

















Załączniki

SIWZ.doc doc, 219 kB

Powiadom znajomego