Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | wybór banku do prowadzenia obsługi bankowej Gminy Police i jej jednostek organizacyjnych w latach 2015-2020. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | FN.271.1.2014.MWT |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Informacja o wyborze oferty
Police, dnia 12 sierpnia2014 r.
Znak: FN.271.1.6.2.2014.MWT
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Gmina Police
z siedzibą w Policach ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police, tel. (91) 4 311 830, fax (91) 4 311 832
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.)
na
WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY POLICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2015-2020
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej Gminy Police, w tym gminnych jednostek organizacyjnych oraz świadczenie usług kredytowych finansujących przejściowe niedobory budżetu Gminy Police, występujące w trakcie danego roku budżetowego. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Police ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą Umową.
Obsługa bankowa obejmować będzie w szczególności:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych (także walutowych), w tym:
a) wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym wypłata świadczeń dla osób uprawnionych do ich pobierania, np. wypłata zasiłków, świadczeń pracowniczych, obsługa wypłat diet związanych z wyborami organizowanymi przez Zamawiającego, itp.; realizacja transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków i dowodów wpłat oraz alternatywnych rozwiązań,
b) realizacja przelewów, w tym przelewy SEPA,
c) realizacja stałych zleceń, zerowania sald,
d) wydawanie kart płatniczych i obsługa dokonywanych nimi transakcji,
e) zapewnienie usługi systemu masowych płatności,
f) świadczenie usług bankowości elektronicznej,
g) sporządzanie i dostarczanie dziennych wyciągów bankowych,
2) otwarcie i prowadzenie rachunku skonsolidowanego,
3) otwarcie i prowadzenie rachunków płacowych,
4) stosowanie przez Wykonawcę negocjowanych kursów walut do transakcji w walutach obcych, w szczególności z tytułu wymiany walutowej,
5) zapewnienie obsługi kasowej w co najmniej dwóch punktach o odrębnych lokalizacjach na terenie Miasta Police, poza Urzędem Miejskim w Policach,
6) utworzenie i prowadzenie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Policach, punktu kasowego w pełni wyposażonego do obsługi bankowej,
7) zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiającego,
8) wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów (zestawień i raportów) w zakresie prowadzonej obsługi bankowej,
9) informowanie Zamawiającego, telefonicznie a następnie potwierdzenie za pośrednictwem poczty e-mail, o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych w dniu ich otrzymania,
10) możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych, w tym na lokatach typu overnight,
11) udzielenie (w każdym roku obowiązywania Umowy) odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Police do przewidywanej wysokości 10.000.000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) uzależnionej od corocznej decyzji Rady Miejskiej w Policach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 66110000, 66113000.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
3. Realizację zamówienia ustala się na okres od 01 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2020 r.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.police.pl, od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać również w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, pok. 43 od poniedziałku do piątku w godz. 9:30-14:00.
5. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych, a w przypadku braku obowiązku uzyskania zezwolenia, złoży oświadczenie, że taki obowiązek nie występuje i na jakiej podstawie wykonywane są czynności bankowe;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia
- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia. Usługą podobną dla Zamawiającego jest bankowa obsługa budżetu w okresie minimum 24 miesięcy jednostki samorządu terytorialnego, której roczne dochody wyniosły nie mniej niż 150 mln zł;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży sprawozdanie finansowe za rok 2013 (w szczególności: bilans oraz rachunek zysków i strat);
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, wówczas zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł, w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Kryteria oceny ofert:
K1 - Opłata ryczałtowa za obsługę bankową (za jeden miesiąc) - współczynnik wagi 80%
K2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - współczynnik wagi 10%
K3 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - współczynnik wagi 10%.
8. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 września 2014 r. do godziny 10:00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 września 2014 r. o godz. 10:15, w Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 32.
10. Przedstawicielami Zamawiającego uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) Mirella Osuch – tel. (91) 4 311 842 od poniedziałku do piątku w godz. 9:30 – 14:00,
2) Małgorzata Wawrejko-Tomanek – tel. (91) 4 311 843 od poniedziałku do piątku w godz. 9:30 – 14:00.
11. Termin związania ofertą: 60 dni od terminu składania ofert.
12. Oferty wspólne mogą być składane na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Ogłoszenie o zamówieniu przekazano drogą elektroniczną Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 11.08.2014 r.
Opinia RIO o sprawozdaniu za 2012
Opinia RIO o sprawozdaniu za 2013
Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Polic
Uchwała Rady Miejskiej w sprawie powołania Skarbnika Gminy
Pozostałe informacje o Zamawiającym
Modyfikacja SIWZ z dnia 16.09.2014 r.
5_Odpowiedź na zapytanie z dn.29.08.2014 r.
5_Zał.1)testowy dot.pisma FN.271.1.13.2014
5_Zał.2)Struktura plików SIGID
6_Odpowiedź na zapytanie z dn.29.08.2014 r.
7_Odpowiedź na zapytanie z dn.29.08.2014 r.
7_Zał.testowy dot. pisma FN.271.1.15.2014
8_Odpowiedź na zapytanie z dn.01.09.2014 r.
9_Odpowiedź na zapytanie z dn.01.09.2014 r.
10_Odpowiedź na zapytanie z dn.03.09.2014 r.
11_Odpowiedź na zapytanie z dn.08.09.2014 r.
12_Odpowiedź na zapytanie z dn.11.09.2014 r.
13_Odpowiedź na zapytanie z dn.11.09.2014 r.
14_Odpowiedź na zapytanie z dn.11.09.2014 r.
Załączniki
Opublikował w BIP: | Wiaczesław Zabłocki |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 105 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 190 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 101 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 124 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 105 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 124 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 106 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 114 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 144 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 115 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 107 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 135 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 107 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 131 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 268 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 104 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 284 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 126 |
Opublikował w BIP: | Wiaczesław Zabłocki |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 119 |
Opublikował w BIP: | Wiaczesław Zabłocki |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 119 |
Opublikował w BIP: | Wiaczesław Zabłocki |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 129 |
Opublikował w BIP: | Wiaczesław Zabłocki |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 116 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 121 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 107 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 103 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 154 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 124 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 108 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 103 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 117 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 116 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 106 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 108 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 103 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 109 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 105 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 108 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 107 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 106 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 107 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 110 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 102 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 106 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 108 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 106 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 106 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 147 |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 114 |
Metryczka
Wytworzył: | Gmina Police |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Apolonia Janczura |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Stochmal |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 298 |