W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy GKM.271.2.2014
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Oferty złożone przez oferentów znacznie przewyższają kwotę zabezpieczoną w budżecie Gminy Police.

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

„UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN”

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nakładki w ciągu ulicy Kościelnej w m Przęsocin.

Zakres prac obejmuje w szczególności:

1.

Ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony)

mb.

482

2.

Oczyszczenie nawierzchni ulicy przed spryskaniem emulsja asfaltową

m2

1790

3.

Spryskanie nawierzchni emulsją asfaltową

m2

1790

4.

Ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza -

wiążąca

m2

1790

5.

Ułożenie siatki z włókna szklanego powlekanego polimeroasfaltem

m2

1790

6.

Spryskanie nawierzchni emulsją asfaltową

mb

1790

7.

Ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm

mb

1790

8.

ustawienie studni kanalizacji deszczowej Ø1000 wraz z pokrywą betonową i wykopem

szt

1

9.

Ułożenie rurociągu PCV Ø160 w wykopie w gruncie kat. III-IV

mb

10

10.

Ustawienie studzienek wpustów ulicznych Ø500 wraz z kratkami ściekowymi z polimerobetonu i wykopem

szt.

2

11

Uszczelnienie emulsją asfaltową styku nawierzchni jezdni z krawężnikiem

mb

482

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.

Ponadto zamawiający informuje że z robót wskazanych w dokumentacji projektowej należy wykonać roboty wskazane w powyższym przedmiarze robót.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:

40 dni od dania podpisania umowy.

VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót drogowych.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem ułożenie nakładki asfaltowej o grubości min. 8 cm, o powierzchni min. 2 000 m 2. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlane i prawidłowo ukończone (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązane jest wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia w specjalności drogowej.

4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

IX. Wadium.

1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące zł) w formie określonej w art. 45 PZP.

2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).

3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.

4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.

5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.

6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /KOŚCIELNA i wykonawcy.

7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 PZP

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

X. Kryteria oceny ofert:

Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: C min/Cx, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 23 czerwca 2014r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 23 czerwca 2014r. o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

XII. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływam terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2014r.

SIWZ

Plan sytuacyjny 1

Plan sytuacyjny 2

Plan sytuacyjny 3

Profil podłużny 1

Profil podłużny 2

Profil podłużny 3

Profil konstrukcyjny

Specyfikacja techniczna 1

Specyfikacja techniczna 2

Specyfikacja techniczna 3

Specyfikacja techniczna 4

Specyfikacja techniczna 5

Specyfikacja techniczna 6

Specyfikacja techniczna 7

Specyfikacja techniczna 8

Projekt budowlano wykonawczy

Profile poprzeczne 1

Profile poprzeczne 2

Profile poprzeczne 3

Profile poprzeczne 4

Profile poprzeczne 5

Odpowiedź na pytanie nr1

Odpowiedź na pytanie nr2

Odpowiedź na pytanie nr3

Odpowiedź na pytanie nr4

Odpowiedź na pytanie nr5

Informacja o unieważnieniu przetargu


Załączniki

ST (1).pdf pdf, 7.85 MB
ST (2).pdf pdf, 3.6 MB
ST (3).pdf pdf, 4.03 MB
ST (4).pdf pdf, 8.87 MB
ST (5).pdf pdf, 2.88 MB
ST (6).pdf pdf, 3.23 MB
ST (7).pdf pdf, 1.29 MB
ST(8).pdf pdf, 1.83 MB
GKM 1.pdf pdf, 523 kB
gkm2.pdf pdf, 1.24 MB
GKM3.pdf pdf, 4.12 MB
GKM4.pdf pdf, 2.64 MB
gkm 5.pdf pdf, 2.71 MB

Powiadom znajomego