W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg Nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na MODERNIZACJA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ I BIEŻNI OKRĘŻNEJ NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO PRZY UL. PIASKOWEJ W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.12.2013.1
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Za najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Podlesie 17 z ceną ofertową 1539630,36 zł. Ogłoszenie o wyborze oferty zamieszczono pod ogłoszeniem.

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych   
na
 MODERNIZACJA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ I BIEŻNI OKRĘŻNEJ NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO PRZY UL. PIASKOWEJ W POLICACH
 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wymianę nawierzchni z trawy              syntetycznej boiska do piłki nożnej oraz wymianę metodą retopingu nawierzchni poliuretanowej areny lekkoatletycznej na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Piaskowej w Policach:
- boisko do piłki nożnej o powierzchni 7 713,53 m2 - nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o wysokość włókna min. 60 mm na istniejącej podbudowie z kruszywa, typ włókna: monofilowe wzmocnione na całej długości wtopionymi rdzeniami wzmacniającym, skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 12.500 Dtex, ilość pęczków: min 7 800 /m2, gęstość trawy: min. 115.000 włókien /m2,
- arena lekkoatletyczna o powierzchni 5 777,49 m2 (boisko do gry w koszykówkę, boisko do gry w siatkówkę, bieżnia lekkoatletyczna, skocznia do skoku w dal i trójskoku, rzutnia do pchnięcia kulą) – nawierzchnia poliuretanowa wykonana metodą retopingu.

3. stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

5. Wymagany termin wykonania zamówienia –  30 czerwiec 2014 rok, w tym wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej do 30 listopada 2013 r.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań dotyczących, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
-     posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 6 000 m2 oraz jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wymianę metodą retopingu nawierzchni poliuretanowej areny lekkoatletycznej o powierzchni minimum 4 500 m2,
-     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada wymagane uprawnienia,
-     sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienie następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca powinien posiadać środki finansowe na realizację zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości minimum  1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

7.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
-               oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
-               wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
-               wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
-               oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-               informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokumenty, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
-               oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
-               aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
-               aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-               aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.3. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
3. Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć:
1) Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.
b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
2) Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
       a) Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com)
       b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.
       c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
       d) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
       e) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

7.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.

8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).

9. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.

10. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 27.09.2013 r. do godz. 9:30.

11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego.

15. Zadanie współfinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Inwestycji Sportowych.

16. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.09.2013 r.

Treść ogłoszenia


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


OPIS TECHNICZNY

Przedmiar robót

A02 INWENTARYZACJA RZĘDNYCH NAWIERZCHNI ZE SPADKAMI

A02a INWENTARYZACJA RZĘDNYCH NAWIERZCHNI ZE SPADKAMI

A03 SIATKÓWKA - oliniowanie

A04 KOSZYKÓWKA - oliniowanie

A05 PIŁKA NOŻNA - oliniowanie

ZAŁ.NR 5 INWENTARYZACJA RZĘDNYCH

ZAGOSPODAROWANIE

STWiOR

Sprawozdanie z odwiertów w nawierzchni bieżni

BIOZ OPIS




Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 12.09.2013r.

Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 20.09.2013 r

Wyjaśnienia Zamawiającego z dn. 24.09.2013 r

Informacja Zamawiającego z dn. 20.09.2013 r2



Informacja Zamawiającego z dn. 18.09.2013 r

Informacja o wyborze oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na roboty dodatkowe

Załączniki

STWiOR.pdf pdf, 230 kB

Powiadom znajomego